Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Övrigt > MISC > Vilken "stil" använder ni på brädan?
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

MISC Allt mellan himmel och jord.

Visa resultat för omröstning: Vilket skin använder du?
Standard "default style" 28 65.12%
Det nya "optimal extreme" 15 34.88%
Båda 0 0%
Antal röster: 43. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2008-07-10, 19:01   #11 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 38
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
Jag skulle vilja ha ett BEACHTEMA också Vore tufft..

Färger som går i lite beige, brunt och blått kanske. Bilden längst upp där det står "optimalbody extreme" skulle kunnas bytas ut emot en schysst bild på en beach med vatten och fan vet vad
Ja det vore häftigt!
Förhoppningsvis kommer det fler skins som man kan välja emellan sen längre fram..
Givetvis kommer vi ju aldrig att plocka bort den vanliga.

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-07-10, 19:33   #12 (permalink)
Senior Member

Patrik Cutlers avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 35
Patrik Cutler is on a distinguished roadPatrik Cutler is on a distinguished roadPatrik Cutler is on a distinguished roadPatrik Cutler is on a distinguished road
Standard

hur byter man
Patrik Cutler är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-10, 19:34   #13 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Patrik Cutler Visa inlägg
hur byter man
Längst ner på sidan till vänster så finsn en dropmeny, välj bara det tema du vill ha..

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-18, 13:57   #14 (permalink)
Administrator

BeatNecs avatar

Ålder: 36
BeatNec is a splendid one to behold
BeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to behold
Standard

De tar någon dag att vänja sig vid den nya designen, men nu är jag helt fast.
Tycker default är jobbig och svåröverskådlig nu
BeatNec är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-18, 14:18   #15 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BeatNec Visa inlägg
De tar någon dag att vänja sig vid den nya designen, men nu är jag helt fast.
Tycker default är jobbig och svåröverskådlig nu
Jag vande mig direkt,går inte att använda den gamla nu..

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-18, 14:30   #16 (permalink)
Optimal Body Citizen

aliquiss avatar

Reg.datum: Nov 2007
aliquis is a splendid one to behold
aliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to behold
Standard

Standard, den andra var ok men det var så svårt att se vilka kategorier som hade nya poster och jag är väl lite skeptiskt till täta ränder på ikonerna överhuvudtaget.
Svara med citat
Gammal 2008-07-30, 19:47   #17 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Man kan inte se saker som "social groups" med det "gamla" forumstemat. Iaf inte under Snabblänkar

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-08-12, 22:28   #18 (permalink)
Junior Member

Robert Svenssons avatar

Reg.datum: Aug 2008
Ålder: 32
Robert Svensson is on a distinguished road
Standard

Nä det blev default style. Kollade dom andra också, men mest jobbigt. Blått är soft.

Robert Svensson är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-10-30, 21:37   #19 (permalink)
Administrator

BeatNecs avatar

Ålder: 36
BeatNec is a splendid one to behold
BeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to behold
Standard

Bump!

Så vad säger ni?
Personligen tycker jag den röda gör sig mycket bättre på portalen också
BeatNec är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-10-30, 21:40   #20 (permalink)
Optimal Body Citizen

carrambas avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 40
carramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the rough
Skicka ett meddelande via MSN till carramba
Standard

byt till rött som standard!
ingen kommer gnälla (förutom Tobbe så klart)
och om någon mot förmoda inte gilla så kan de ju byta till äckel blå i kontroll panelen. Ser ju mer finare för första gångs användare
carramba är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta