Det värsta klippet tycker jag är hon som ska tanka, varför göra det lätt när man kan göra det svårt?
(Givetvis är jag själv grym på att köra bil)
haha ja hon verkade ju vara lite SLOW så att säga. Envis och tålmodig va hon ju uppenbart iaf så det får man ju se som positivt Så pinsamt det måste varit av hon som inte kunde parkera och kön bildades så en annan bilist kom och hjälpte henne, haha. Jag tyckte allt va skoj nu när jag tänker efter, haha
haha ja hon verkade ju vara lite SLOW så att säga. Envis och tålmodig va hon ju uppenbart iaf så det får man ju se som positivt Så pinsamt det måste varit av hon som inte kunde parkera och kön bildades så en annan bilist kom och hjälpte henne, haha. Jag tyckte allt va skoj nu när jag tänker efter, haha
Jo, det var hon ju i och för sig.
Hehe, jo extra kul när killen kommer och gnuggar in det lite extra genom att parkera perfekt på första försöket. Först blev jag mest förvånad över hur de kunnat få körkort överhuvudtaget, men andra gången jag såg det fnissade jag mest.
Vill väl egentligen mest tipsa om serien Man v food. En snubbe som reser runt USA och käkar massa grymma saker och antar en utmaning i varje avsnitt, typ äta något väldigt starkt eller otroligt mycket.
Den kanske har varit uppe här tidigare...i så fall ber jag om ursäkt!
Michael Kuhr, 5 faldig världsmästare i kickboxning pratar omkull en stökig kille
"Life is not a journey to the grave with the intention to arrive safely in a pretty and well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming: Wow!! What a ride!"
cocacola, gillade du det första klippet kolla in detta då
"Life is not a journey to the grave with the intention to arrive safely in a pretty and well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming: Wow!! What a ride!"