Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Övrigt > MISC > Om Optimal Body!
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

MISC Allt mellan himmel och jord.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2017-10-28, 13:25   #821 (permalink)
Optimal Body Citizen

mawerics avatar

Reg.datum: Jan 2011
maweric has much to be proud of
maweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R2D2 Visa inlägg
Jag saknar fortfarande funktionen "Dagens inlägg" när man är inloggad, den syns bara som oinloggad. Detta fanns ju i en gång i tiden i tidernas begynnelse men försvann av nån anledning. Jag hade gärna sett att den kom tillbaka
Den finns under snabblänkar:

Senast redigerad av maweric den 2017-10-28 klockan 13:37
maweric är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2019-03-31, 23:42   #822 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 38
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

OB har varit nere i några dagar nu, det är pga att webhotellet fått nog av alla spam emails och säkerhetsbrister som OB har pga dålig skötsel. Det kan äventyra säkerheten på själva serverarna som OB ligger på.
Jag har gjort vissa ändringar när det gäller nyregistreringar men det återstår att se om det är tillräckligt.

Jag hade gärna sett att någon tog över OB när det gäller drift och uppdateringar för att det skall leva vidare.

Facebook och Instagram i all ära men när det kommer till diskussioner så är forum fortfarande oslagbart.
Min egna tid räcker tyvärr inte till men jag vill hålla forumet uppe sålänge det är möjligt om ingen ändring kan ske gällande bemanning.

Den senaste neretiden är alltså mitt fel och ingen annans.

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2019-04-04, 12:48   #823 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Nu är OB uppe igen och registreringen fixad så det förhoppningsvis skall bli mycket färre botar,
Ett problem återstår dock och det är att registreringen MÅSTE ske i Chrome, det funkar inte i Internet Explorer.

Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal 2019-04-16, 20:11   #824 (permalink)
Optimal Body Citizen

mawerics avatar

Reg.datum: Jan 2011
maweric has much to be proud of
maweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud ofmaweric has much to be proud of
Standard

Intressant att du tänker utveckla OB!
maweric är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 13:35   #825 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maweric Visa inlägg
Intressant att du tänker utveckla OB!
Underhålla är kanske mer rätt ord, försöker få igång tapatalk igen och lite så,
Vi får se vad det blir av det,

Skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 18:24   #826 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Standard

Nu skall Tapatalk fungera igen, vill någon bekräfta det så vore det fint.

Skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal Igår, 23:53   #827 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Reg.datum: Nov 2007
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard

Hej Dr Nick, kul att du håller OB uppe fortfarande. Jag har pga ändrade livsförhållanden fått lägga ned min styrketräning men det är kul att gå in o läsa här ändå
Svara med citat
Gammal Igår, 23:54   #828 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Reg.datum: Nov 2007
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Nu skall Tapatalk fungera igen, vill någon bekräfta det så vore det fint.
Kan tyvärr inte hjälpa dig med det då jag aldrig använt det, vet knappt vad det är, lol.
Svara med citat
Svara

Tags
optimal body

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta