Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Övrigt > MISC > Om Optimal Body!
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

MISC Allt mellan himmel och jord.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2007-09-02, 23:07   #31 (permalink)
STI
Skilled Master

STIs avatar

Reg.datum: Sep 2007
STI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really nice
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
Du är inte ensam STI
Ha ha får ta o kolla igenom tidigare inlägg innan jag skriver
Nu vet jag iaf att det inte var uppkopplingen som strula.
STI är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2007-09-03, 17:00   #32 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 38
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Någon som haft strul med sin registrering?
Ser att det står några på kö?

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-09-03, 17:29   #33 (permalink)
Junior Member

Mersaults avatar

Mersault is on a distinguished roadMersault is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Någon som haft strul med sin registrering?
Ser att det står några på kö?
Kan nog bli en bra sida det här=)
Nope inget strul med min registrering iaf...

Senast redigerad av Mersault den 2007-09-03 klockan 17:59
Mersault är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-09-03, 17:38   #34 (permalink)
Junior Member

Mersaults avatar

Mersault is on a distinguished roadMersault is on a distinguished road
Talking

Dock lite STRUL att editera mitt klantiga stavfel på inlägget ovan...
Mersault är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-09-03, 17:55   #35 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

jag hade som du vet problem eftersom jag inte fick en länk för aktivering.

Sen tycker jag faktiskt att BB.com upplägget av avatarerna med allt på vänster sida skulle bli bättre. Du behöver ju inte ha lika mycket info där som de har på BB eftersom det blir rörigt, men som det är nu blir det ganska rörigt i själva texten eftersom avatarerna kommer emellan.

My 2 cents
Crosstjeck är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-09-03, 17:58   #36 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mersault Visa inlägg
Dock lite STRUL att editera mitt klantiga stavfel på inlägget ovan...
Det verkar vara en möjlig bugg i vbulletin,gå direkt till "advanced" så går det blixt snabbt.
Det jag var mest orolig för var hotellet men det verkar gå smidigt och snabbt hittils iaf.

Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok

Senast redigerad av Dr Nick den 2007-09-03 klockan 18:10
Svara med citat
Gammal 2007-09-03, 18:01   #37 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Crosstjeck Visa inlägg
jag hade som du vet problem eftersom jag inte fick en länk för aktivering.

Sen tycker jag faktiskt att BB.com upplägget av avatarerna med allt på vänster sida skulle bli bättre. Du behöver ju inte ha lika mycket info där som de har på BB eftersom det blir rörigt, men som det är nu blir det ganska rörigt i själva texten eftersom avatarerna kommer emellan.

My 2 cents
Väldigt konstigt att du inte fick någon länk?
Kan du ha skrivit fel email tror du?
Jag testade just att göra en ny användare till och det gick utan problem på sekunden!

Jag håller med dig om att ha allt på vänster sida,skall titta på det vid första bästa tillfälle,det borde ju gå att ändra smidigt.
Det har varit rätt mycket nu det senaste,minsta lilla sak tar timmar:o

Jag tror nog att tids nog kan detta bli bra,jag var i valet och kvalet att lägga upp det halv färdigt..
Mycket kvar att göra än.

Skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal 2007-09-03, 18:28   #38 (permalink)
STI
Skilled Master

STIs avatar

STI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really nice
Standard

Inga problem med registreringen.

Annars så blev det lite skumt när jag ändra namnet på min periodiks fasta tråd. Går man in på själva tråden så ser man det rätta namnet längst upp, men om man inte klickar på tråden utan befinner sig t.ex. under träningsdagböcker avdelningen, dvs där man ser alla trådar som finns under träningsdagböcker så står det gamla namnet kvar.

Krånglig förklaring, men kanske går förstå vad jag menar ändå
STI är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-09-03, 18:31   #39 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av STI Visa inlägg
Inga problem med registreringen.

Annars så blev det lite skumt när jag ändra namnet på min periodiks fasta tråd. Går man in på själva tråden så ser man det rätta namnet längst upp, men om man inte klickar på tråden utan befinner sig t.ex. under träningsdagböcker avdelningen, dvs där man ser alla trådar som finns under träningsdagböcker så står det gamla namnet kvar.

Krånglig förklaring, men kanske går förstå vad jag menar ändå
Jag förstår,tror inte att det går att ändra rubrik,bara förklaringen till rubriken

Skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal 2007-09-03, 18:50   #40 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

Hittade en funktion som inte fungerar än, "Senaste inlägg", så att man får fram alla nya inlägg?

Dr Nick, ta en sak i taget. Tror inte någon förväntar sig att du ska hinna fixa allt på nolltid. Så här får vi också vara delaktiga i uppbyggnaden av forumet
Crosstjeck är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Tags
optimal body

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta