Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Övrigt > MISC > Om Optimal Body!
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

MISC Allt mellan himmel och jord.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2007-09-02, 21:07   #21 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 38
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Nu skall avatarerna vara fixade,storleken särskillt.
Vi får se om det blir bra såhär annars får någon posta...?

Jag ser ändå helst att ni laddar upp den på tex tinypic eller imageschack för att spara server plats men det är inget krav

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2007-09-02, 21:09   #22 (permalink)
STI
Skilled Master

STIs avatar

Reg.datum: Sep 2007
STI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really nice
Standard

Forum klockan ligger en tmma efter för mig, trots att den är ställd på GMT+1
STI är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-09-02, 21:15   #23 (permalink)
Administrator

BeatNecs avatar

Ålder: 36
BeatNec is a splendid one to behold
BeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to behold
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av STI Visa inlägg
Forum klockan ligger en tmma efter för mig, trots att den är ställd på GMT+1
samma här...
BeatNec är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-09-02, 21:17   #24 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Kolla era inställningar en gång till.
Kontrollpanelen - redigera alternativ...?

För mig går den rätt.

Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal 2007-09-02, 21:17   #25 (permalink)
Administrator

BeatNecs avatar

BeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to behold
Standard

Går det att lägga in några "avators" som default, så man kan välja på några färdiga om man inte orkar leta rätt på någon egen?
De kanske sparar lite plats också
Svara med citat
Gammal 2007-09-02, 21:19   #26 (permalink)
Administrator

BeatNecs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Kolla era inställningar en gång till.
Kontrollpanelen - redigera alternativ...?

För mig går den rätt.
min står på +1 och med automatisk inställning av sommartid.
20:34 står min klocka på...
Svara med citat
Gammal 2007-09-02, 21:24   #27 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BeatNec Visa inlägg
Går det att lägga in några "avators" som default, så man kan välja på några färdiga om man inte orkar leta rätt på någon egen?
De kanske sparar lite plats också
Det går att lägga in några avatarer så jaa..

Skall kika på din klocka..

Skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal 2007-09-02, 21:58   #28 (permalink)
STI
Skilled Master

STIs avatar

STI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really nice
Standard

Jepp avataren funkar, och klockan ser ut o vara fixad

Edit:Står iofs på GMT+2...

Senast redigerad av STI den 2007-09-02 klockan 22:04
STI är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-09-02, 22:52   #29 (permalink)
STI
Skilled Master

STIs avatar

Standard Ändra inlägg

Märkte en liten skum grej när man editar inlägg. Kan vara min uppkoppling som strular just nu iofs. När jag kör edit som vavligt så tycker jag det tar skitlångtid innan inlägget ändras, går jag till avancerat läge, editar och sen sparar så är det inga problem alls. Har editat ca 5ggr nu och har varit så varje gång.
STI är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-09-02, 22:56   #30 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Du är inte ensam STI

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
Jag har dock märkt en bugg eller nåt kanske. När man ska editera ett inlägg och väljer det snabba enkla alt så vetifan om det ens går att spara det utan det bara tänker och tänker typ. Däremot om man väljer det "avancerade läget" så går det skitbra.
Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Tags
optimal body

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta