Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Övrigt > MISC > Om Optimal Body!
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

MISC Allt mellan himmel och jord.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2007-09-23, 21:04   #111 (permalink)
Skilled Master

loveriuss avatar

Reg.datum: Sep 2007
loverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura about
Skicka ett meddelande via MSN till loverius
Standard

jag kan inte posta Quick Reply, då stor den bara och jobbar, så jag får alltid klicka på "Go Advanced" knappen, och då posta mina inlägg!!!
Kör IE 7.0

loverius är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2007-09-23, 21:21   #112 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Ålder: 38
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loverius Visa inlägg
jag kan inte posta Quick Reply, då stor den bara och jobbar, så jag får alltid klicka på "Go Advanced" knappen, och då posta mina inlägg!!!
Kör IE 7.0
Du är inte ensam, det är så för oss alla. Det har hänt vid enstaka tillfällen att det har funkat. Har dock inte tänkt på att det kan vara relaterat till läsarn. Jag kör IE 6.0..

Nån annan kanske kör med nån annan läsare?
Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-09-23, 21:35   #113 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Kör ie7.0 men använd inte quick reply..
Skall ta bort det sen vid tillfälle tills jag löst det.

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-10-02, 21:49   #114 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Verkar väldigt lovande detta att forumets spam skydd fungerar bra.
Inga spam användare reggade än sålänge.

Glöm inte hålla korpgluggarna öppna för buggar!

Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal 2007-10-02, 22:03   #115 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Standard

Tror inte jag har sett nån "bugg" faktiskt. Verkar funka väldans bra faktiskt.
Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-10-03, 22:27   #116 (permalink)
Administrator

BeatNecs avatar

Ålder: 36
BeatNec is a splendid one to behold
BeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to behold
Standard

pssst.... spana in URL-loggan gubbs!
BeatNec är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-10-03, 22:35   #117 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Standard

Snyggt jobbat Beatnec!

För er som inte vet det så är Beatnec designern till bla loggan och iconen.
All heder!

Skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal 2007-10-04, 00:01   #118 (permalink)
STI
Skilled Master

STIs avatar

STI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really niceSTI is just really nice
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
Tror inte jag har sett nån "bugg" faktiskt. Verkar funka väldans bra faktiskt.
Håller med allt funkar riktigt nice
STI är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-10-09, 10:00   #119 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Smile

Ett sätt att öka sponsorer kan ju vara att ge dom lite mer uppmärksamhet på forumet och första sidan.

T.ex så har ju nu nutrasaler en reklam-banner på sidan. Låt företaget eller personen göra reklam för vissa produkter. Desto mer sponsorer och användare här desto mer konkurrens och i längden ökar försäljning, ännu bättre kanske vore om företaget va intresserad av en vissa "optimalbody-rabatt" som i sin tur leder till mer användare (bättre priser) samt större exponering av företaget.

En annan sak kan vara att ge sponsorer en egen forumdel där de kan ta hand om supportfrågor antingen som de själva väljer att svara på eller om de vill även tillåta andra användare att svara på. Detta ger ökad support till konsumenten samt ett bättre rykte till sponsorn i samband med bättre service.

Sen så ska jag vara ärlig med att säga att designen behövs jobbas med på första sidan. Designen är o många fall en viktig del i att sälja sig själv. Nu tror jag säkert ni redan har idéer eller nåt på gång men tänkte bara säga det. Kanske köpa tjänster av prooooos i utbyte för reklamplats eller emot annan betalning, det kan löna sig i längden

Några saker jag tänkte på när jag sitter här lite uttråkad på min lediga dag

EDIT: Detta har jag funderat på länge och jag undrar om ni kanske inte ska ändra färger på loggan. Jag tycker den är snygg. Gillar den hela "atletiska biten i stil med gamla romartiden med sina gladiatorer och gamla spel"-stuket, haha. Den påminner dock även den del om gamla USSR på nåt sätt. Kanske bara jag som tänker för mkt här

Senast redigerad av Tobbe den 2007-10-09 klockan 10:06
Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2007-10-09, 10:32   #120 (permalink)
Administrator

BeatNecs avatar

Ålder: 36
BeatNec is a splendid one to behold
BeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to beholdBeatNec is a splendid one to behold
Standard

Nick har många bollar i luften nu.
Jag har inte heller haft så mycket tid för att sätta mig ner och göra klart saker.

Men inom sin tid så ska du allt se att de kommer hända en del
BeatNec är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Tags
optimal body

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta