Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Kosttillskott > Vasocharge(Scivation)
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Kosttillskott Alla diskussioner rörande kosttillskott.

Optimal Body Forum
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-01-13, 15:13   #1 (permalink)
Moderator

Dr Ozzs avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 29
Dr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really nice
Standard Vasocharge(Scivation)

Testade just vasocharge som jag fick från nutraplanet. Hooly guacamole!!
Snacka om niacin-rush. Såg ut som en tomat och jag kunde fan skriva mitt namn på magen med fingret utan att det försvann Kändes som tusen nålar över nacke, bröst och rygg. Det värsta la sig efter ca 25 minuter och det blev ett riktigt bra axel-pass med finfin pump.

kanske lite mycket flushing men annars en ganska solid produkt

Tyckte inte detta var tillräckligt för att lägga i recensionsavdelningen utan bara dela med mig. har för mig att MM säljer den billigt nu, kan rekomenderas!!

Ozz

Mail: ozz@optimalbody.se

Jag har en logg också!
Dr Ozz är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-01-13, 15:23   #2 (permalink)
Optimal Body Citizen

patriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enoughpatriknn will become famous soon enough
Standard

Samma som Vaso-explode?
MVH
patriknn är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-13, 15:35   #3 (permalink)
Optimal Body Citizen

carrambas avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 31
carramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the rough
Skicka ett meddelande via MSN till carramba
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Ozz Visa inlägg
Snacka om niacin-rush. Såg ut som en tomat och jag kunde fan skriva mitt namn på magen med fingret utan att det försvann Kändes som tusen nålar över nacke, bröst och rygg. Det värsta la sig efter ca 25 minuter och det blev ett riktigt bra axel-pass med finfin pump.

Tyckte inte detta var tillräckligt för att lägga i recensionsavdelningen utan bara dela med mig. har för mig att MM säljer den billigt nu, kan rekomenderas!!

Ozz
på deras sida står det out of stock...
du har inte haft problem att beställa från utlandet? menar med tullen?
carramba är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-13, 16:23   #4 (permalink)
Skilled Master

Antons avatar

Reg.datum: Oct 2007
Anton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enough
Standard

Citat:

Ozz
Hur många skopor tog du?
Anton är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-13, 16:37   #5 (permalink)
Moderator

Dr Ozzs avatar

Dr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really niceDr Ozz is just really nice
Standard

Tullproblem har bara inneburit moms att betala inget annat. Men det är en minoritet av mina beställningar som jag åkt på att betala moms.

Jag tog en portion vad det nu innebär, var ett varuprov jag fick och jag tror det är samma som vaso xplode.

Ozz

Mail: ozz@optimalbody.se

Jag har en logg också!
Dr Ozz är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-13, 17:00   #6 (permalink)
Optimal Body Citizen

carrambas avatar

carramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the roughcarramba is a jewel in the rough
Standard

fanns ju en del intressanta saker där, till riktigt bra pris
som Anabolic Pump eller
ALRI Ultima Stack
1 Bottle of Bad Ass Mass
1 Bottle of Jungle Warfare
1 Bottle of Pro-Anabol

priset var ju topen
Svara med citat
Gammal 2008-01-13, 21:19   #7 (permalink)
Skilled Master

Antons avatar

Reg.datum: Oct 2007
Anton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enoughAnton will become famous soon enough
Standard

Citat:
Tullproblem har bara inneburit moms att betala inget annat. Men det är en minoritet av mina beställningar som jag åkt på att betala moms.

Jag tog en portion vad det nu innebär, var ett varuprov jag fick och jag tror det är samma som vaso xplode.

Ozz
Tog en portion igår, kände litegrann, men ska prova att öka dosen lite imorgon!
Anton är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-15, 20:08   #8 (permalink)
Skilled Master

Olle Sparringsjös avatar

Reg.datum: Nov 2007
Olle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura about
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av carramba Visa inlägg
på deras sida står det out of stock...
du har inte haft problem att beställa från utlandet? menar med tullen?
Vi har den i lager samma produkt och tillverkare annat namn bara.

Primaforce N2O 199:-
Har stelnat något. Ord pris 599kr. sista datum: 04/10 (mån/år). Innehåller: 347 gram

Supplement Facts
Serving Size: 2 Scoops (17.32g) Servings Per Container: 20

Amount Per Serving %DV* Vitamin B3 (Niacinimide) 75mg 375%
Vitamin B5 (Pantothenic Acid) 50mg 500%
Vitamin B6 (Pyridoxine HCL) 50mg 2,500%
Vitamin B12 (Methylcobalamin) 100mcg 1,667%
Primal N2O™ Proprietary Blend 16,200mg **
N20 Drive™ Blend
(Citrulline Malate, L-Arginine Alpha KetoGlutarate 2:1, (Di-L-Arginine)-L-Malate, Citric Acid, (Di-L-Arginine Orotate) 8,250mg **
CreaPrime™ Blend
(Creatine Monohydrate, Di Creatine Malate) 2,500mg **
H-Primer™ Blend
(Beta-Alanine, N-Acetyl-Cysteine) 2,500mg **
BrainDrive™ Blend
(Acetyl-L-Carnitine, N-Acetyl-Tyrosine, Caffeine (USP), DL-Phenylalanine) 2,450mg **

Olle Sparringsjö är uppkopplad nu  
Svara med citat
Gammal 2008-01-15, 20:10   #9 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Tobbe is a name known to all
Tobbe is a name known to allTobbe is a name known to allTobbe is a name known to all
Information
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

meeeen, alltid när jag inte har några pengar

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-01-15, 20:40   #10 (permalink)
Optimal Body Citizen

carrambas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Olle S Visa inlägg
Vi har den i lager samma produkt och tillverkare annat namn bara.

Primaforce N2O 199:-
Har stelnat något. Ord pris 599kr. sista datum: 04/10 (mån/år). Innehåller: 347 gram

Supplement Facts
Serving Size: 2 Scoops (17.32g) Servings Per Container: 20

Amount Per Serving %DV* Vitamin B3 (Niacinimide) 75mg 375%
Vitamin B5 (Pantothenic Acid) 50mg 500%
Vitamin B6 (Pyridoxine HCL) 50mg 2,500%
Vitamin B12 (Methylcobalamin) 100mcg 1,667%
Primal N2O™ Proprietary Blend 16,200mg **
N20 Drive™ Blend
(Citrulline Malate, L-Arginine Alpha KetoGlutarate 2:1, (Di-L-Arginine)-L-Malate, Citric Acid, (Di-L-Arginine Orotate) 8,250mg **
CreaPrime™ Blend
(Creatine Monohydrate, Di Creatine Malate) 2,500mg **
H-Primer™ Blend
(Beta-Alanine, N-Acetyl-Cysteine) 2,500mg **
BrainDrive™ Blend
(Acetyl-L-Carnitine, N-Acetyl-Tyrosine, Caffeine (USP), DL-Phenylalanine) 2,450mg **

aja nice det här
4 burkar på väg nu
får väl ta och återkomma med recension när jag har fått och testat den

det är ingen extra avdrag för OP's Hulkiga medlemmar?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta