Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Kosttillskott > Nybörjare, kombinera Urbosol, inositol och ACL
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Kosttillskott Alla diskussioner rörande kosttillskott.

Optimal Body Forum
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2012-02-11, 10:56   #11 (permalink)
Senior Member

Dannes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Danne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enough
Standard

Försök att inte stirra dig blid på vågen, speciellt om du börjat träna. Använd måttband eller caliper istället.
Hur ser ditt intag av omega 3 ut ?
Jag köra samma upplägg som du och har ökade på mitt omega3 intag till 6 gram per dag för 1,5 vecka sedan då hoppade förbränningen igång igen, nu har jag öven börjat supplementera med kokosolja (virgin) och det verkar funka bra.
Nu får vi se vad min förbränning säger då jag slutat snusa i torsdags....
Danne är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 18:20   #12 (permalink)
Skilled Master

martenks avatar

Reg.datum: Apr 2009
Ålder: 40
martenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nice
Skicka ett meddelande via ICQ till martenk
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Danne Visa inlägg
Försök att inte stirra dig blid på vågen, speciellt om du börjat träna. Använd måttband eller caliper istället.
Jag köra samma upplägg som du och har ökade på mitt omega3 intag till 6 gram per dag för 1,5 vecka sedan då hoppade förbränningen igång igen, nu har jag öven börjat supplementera med kokosolja (virgin) och det verkar funka bra.
Kokosolja är grymt bra, jag kör med Kung Markattas!
Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 18:20   #13 (permalink)
Skilled Master

martenks avatar

martenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nice
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Danne Visa inlägg
Svara med citat
Gammal 2012-02-11, 19:19   #14 (permalink)
Optimal Body Addicted

Machineheads avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 43
Machinehead is a splendid one to behold
Machinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to behold
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martenk Visa inlägg
I shakes eller i matlagningen?

levasockerfritt.se
Machinehead är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-02-12, 09:28   #15 (permalink)
Senior Member

Dannes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Danne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enough
Standard

Jag kör ner lite i kaffet eller rakt i munnen, tycker det är gott med lite kokosaktig smak, (jag vet inte hur det funkar i en shake då det har fast konsistens upp till ca 25 grader.)
Jag köpte Rawfoods kokosolja från MM Sports (virgin 400gram för 65 Kronor) Det billigast jag har hittat
Danne är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-02-13, 11:22   #16 (permalink)
Junior Member

Reg.datum: Feb 2012
kakan is on a distinguished road
Standard

Jag kör en kapsel omega3 per dag. ( 1000mg fiskolja varav 540mg omega3). Det är ju inte mycket då i förhållande till dina 6gram per dag!!!
Kokosoljan är på väg med posten. Tänkte ta den som tillskott i kaffe/te på morgonen samt ev i matlagningen.

tycker jag blivit fastare i kroppen fast varken måttband eller vågen visar nåt ännu.. MEN jag har blivit så mycket starkare bara på dessa veckor jag tränat!
O visst har ni rätt i att man inte ska stirra sig blind på vågen när man börjat träna.. men man vill ju så gärna
kakan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-02-13, 12:54   #17 (permalink)
Skilled Master

martenks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Machinehead Visa inlägg
I shakes eller i matlagningen?
Jag tar en matsked direkt i munnen, sköljer ner med proteinshake eller vatten. Kallpressad kokosolja smakar kokos och lite oljigt, så det smakar inte illa, men ändå gott att skölja munnen med något efteråt tycker jag.
Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 13:38   #18 (permalink)
pel
Junior Member

Reg.datum: Jun 2010
pel is on a distinguished road
Standard

Var köper ni kokosfett billigt, fanns ett tag på netto men nu var det länge sen jag såg det. Har ätit Cocosa förut till o från, varieras med olivolja.

Mer kokos to the gympeople
pel är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 13:48   #19 (permalink)
Skilled Master

martenks avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pel Visa inlägg
Var köper ni kokosfett billigt, fanns ett tag på netto men nu var det länge sen jag såg det. Har ätit Cocosa förut till o från, varieras med olivolja.

Mer kokos to the gympeople
Jag köper Kung Markattas på ICA, ca 40:- för 225ml. MM Sports säljer kokosolja från Rawfood, 65:- för 400g. Se till att köpa kallpressad, extra virgin. Man vill ha sin olja så lite processad som möjligt...
Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 18:05   #20 (permalink)
pel
Junior Member

Reg.datum: Jun 2010
pel is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martenk Visa inlägg
Jag köper Kung Markattas på ICA, ca 40:- för 225ml. MM Sports säljer kokosolja från Rawfood, 65:- för 400g. Se till att köpa kallpressad, extra virgin. Man vill ha sin olja så lite processad som möjligt...
OK, får åka runt till några ICA och jaga. Jo kallpressad ska den vara, det var den jag haft förut, Cocosa.
Tack för snabbt o bra svar
pel är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Tags
alc, inositol, lchf, ursobil

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta