Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Kosttillskott > Testo Booster 30+
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Kosttillskott Alla diskussioner rörande kosttillskott.

Optimal Body Forum
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-06-30, 09:09   #51 (permalink)
Senior Member

Dannes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Danne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enoughDanne will become famous soon enough
Standard

En gissning från en lekman säger att alkoholen i extraheringsprocessen dödar av eventuell smitta, sen trivs inte bakterier i torra miljöer så vid torkningsprocessen av pulvret har du ett andra steg som gör det svårt för bakterier att leva och må
men som sagt jag är inte hundra på detta.
Danne är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2011-06-30, 20:08   #52 (permalink)
Senior Member

Gobers avatar

Reg.datum: Jan 2010
Gober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the rough
Standard

Extrakt genomgår en process som tar död på eventuell smitta och de frö (inte extrakt) som som ev bär på smitta är inte från samma land som används i BS testobooster enligt Olle.

Tror verkligen inte man behöver oroa sig.

Jobbar själv med livsmedel och folk har varit ganska hysteriska när det gäller frukt och grönt. Vill man vara försiktig är det skölja färska grönsaker och frukt som gäller, tvätta händer osv, sunt förnuft alltså : )
Gober är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-07-01, 17:17   #53 (permalink)
Skilled Master

MMSportss avatar

Reg.datum: Nov 2007
MMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really nice
Standard

Det som används i Testo Booster är ett extrakt av bockhornsklöver! Extraheringen av ett extrakt tar död på eventuella smittor.
Torkade frön och extrakt är inte samma sak.

Bockhornsklövern som hade problem kommer ifrån Indien och är frön..

Testo Boosterns Fenugreek extrakt kommer som sagt inte ifrån indien samt är framställt under en extraheringen som dödar alla smittor.

Så man behöver absolut inte oroa sig för något..
MMSports är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-07-08, 15:16   #54 (permalink)
Junior Member

Reg.datum: Mar 2008
Bjarka is on a distinguished road
Standard

Jag är 40år och har provat Ind-15 i 4v hitintills. Jag är mycket nöjd! Märks särskilt på libidon tycker jag (kanske lättast att se "mätbar" effekt där). Deras nya variant heter dock ALPHA-15.

Efter vad jag läst så lär nästa produkt bli Androx!

Senast redigerad av Bjarka den 2011-07-08 klockan 15:19
Bjarka är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-07-08, 16:01   #55 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Reg.datum: Nov 2007
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
R2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud ofR2D2 has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MMSports Visa inlägg
Det som används i Testo Booster är ett extrakt av bockhornsklöver! Extraheringen av ett extrakt tar död på eventuella smittor.
Torkade frön och extrakt är inte samma sak.

Bockhornsklövern som hade problem kommer ifrån Indien och är frön..

Testo Boosterns Fenugreek extrakt kommer som sagt inte ifrån indien samt är framställt under en extraheringen som dödar alla smittor.

Så man behöver absolut inte oroa sig för något..
Du har rätt i att extraktet inte kan överföra ehec pga ev. smitta dör under processen. Liten rättelse dock om var smittan kom ifrån, det smittade partiet bockhornsklöverfrön var från Egypten, enligt vad jag har läst i alla fall.
Men som sagt finns absolut inga skäl att oroa sig för att ett extrakt av bockhornsklöver skall kunna övereföra ehec, det är omöjligt.
Svara med citat
Gammal 2011-07-22, 20:33   #56 (permalink)
Skilled Master

RebelMRebels avatar

Reg.datum: Oct 2008
Ålder: 42
RebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura about
Standard

Jag använder ju nu BS nya testo booster.
Ett tag efter intag blir jag hungrig så in i helvete, är de nån annan som känner så??????
Most people are overtrained in sets and reps and undertrained in intensity. they're training to long and to often. Whatever you're currently doing. Cut the volume in half and raise your intensity level by 50 percent. Give your body plenty of time to recuperate. Then watch-it will grow!
-Dorian Yates

Vill du bygga volym så spelar hög eller låg reps roll! Beroende på vad sorts muskel fibrer du har i olika muskler.
http://www.muscleandstrength.com/art...le-fibers.html

PB RAW
Bänkpress: 175kg, 120kgx17 reps, 100kgx25 reps
Knäböj: 200kgx2
Knäböj i smith: 240kgx1, 200kgx8 reps
Marklyft: 220kg
RebelMRebel är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-07-22, 22:59   #57 (permalink)
Skilled Master

nickes avatar

Reg.datum: Jan 2009
Ålder: 43
nicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura about
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RebelMRebel Visa inlägg
Jag använder ju nu BS nya testo booster.
Ett tag efter intag blir jag hungrig så in i helvete, är de nån annan som känner så??????
Återkommer på tisdag/onsag med svar
Svara med citat
Gammal 2011-08-15, 17:45   #58 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Oct 2007
Wolfie is on a distinguished roadWolfie is on a distinguished roadWolfie is on a distinguished roadWolfie is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R2D2 Visa inlägg
De ämnen jag tycker är intressanta är divanil, resveratrol, fenugreek, B-vitaminer, D-vit., forskolin, indole-3-carbinol, vitlök, olivolja, kokosfett, mycket sömn och ingen sprit .

Forskolin har tyvärr blivit läkemedelsklassad i Sverige av för mig obegripliga skäl.

.
Jag gillar forskolin mycket. Carbolin 19 från Biotest är bland det bästa jag käkat, right up there med kreatin. Tyvärr verkar det, som du säger, vara svårt att få tag på forskolinprepps nu. Såg att Alpha Male på GG har Carbolin i sig, men ingen mängd är nämd. Finns det någon annan produkt med hög dos forskolin, eller måste jag börja käka en trib-blandning med en apa på?
Wolfie är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-08-15, 18:00   #59 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 38
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Jag gillade också forskolin en massa

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 12:20   #60 (permalink)
Junior Member

Reg.datum: Mar 2010
Chaquito is on a distinguished road
Standard

har testat tribulus från fairing och optimum nutrition. fairing är överlägset bäst tyckte jag, trots samma dos från båda.
Chaquito är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta