Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Kosttillskott > Testo Booster 30+
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Kosttillskott Alla diskussioner rörande kosttillskott.

Optimal Body Forum
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-06-07, 13:15   #21 (permalink)
Senior Member

Mathias Dahlgrens avatar

Reg.datum: Aug 2010
Mathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura about
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alfa Visa inlägg
...Är 40+ har aldrig provat någon har väntat på en oberoende positiv recension av androx för den följetong jag läst om androx av återförsäljare tror jag vad jag vill om.
Det finns många oberoende recensioner på androx. Det är bara jag som är "beroende" om du vill se det så. R2D2 har gjort en bla.
Oss emellan så kan jag lova dig att det fungerar, speciellt för dig som är 40+

Fick ett samtal idag från en kund vars farsa (70 år) fick testa Androx i en vecka.
Hans farsa var helt lyrisk efteråt och sa detta till sin son..
-"Har inte mått så här bra på många år, nu är det slut och jag mår dåligt igen...jag har inte internet hemma som du vet, kan du vara snäll och köpa en ask åt mig!"

www.fitnesspolaren.se
Mathias Dahlgren är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2011-06-07, 19:02   #22 (permalink)
Member

Reg.datum: Dec 2009
alfa is on a distinguished road
Standard

Av nån anledning hade jag missat R2D2 recensionen nu blev man ju ännu mer sugen att testa.
Hade detta varit innan jag hört talas om Olimp t-100 så hade jag köpt direkt
men nu väntar jag på recension av t-100 först.
å andra sidan verkar ju inehållet i androx ofarligt så det lutar ju åt den.
svårt att bestämma mig
alfa är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-06-07, 19:22   #23 (permalink)
Skilled Master

donis avatar

Reg.datum: Nov 2007
doni is a splendid one to behold
doni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to behold
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fitnesspolaren Visa inlägg
Det finns många oberoende recensioner på androx. Det är bara jag som är "beroende" om du vill se det så. R2D2 har gjort en bla.
Oss emellan så kan jag lova dig att det fungerar, speciellt för dig som är 40+

Fick ett samtal idag från en kund vars farsa (70 år) fick testa Androx i en vecka.
Hans farsa var helt lyrisk efteråt och sa detta till sin son..
-"Har inte mått så här bra på många år, nu är det slut och jag mår dåligt igen...jag har inte internet hemma som du vet, kan du vara snäll och köpa en ask åt mig!"
Det är väl en hel del som skrivit "beroende" recensioner? Både du och Sportkost har väl gett ut några burkar?

Citat:
Ursprungligen postat av Optimal Body Chat
06/05/2010 15:36 <Daniel C> Senast så lyckades jag få ragg men däcka i soffan hemma hos henne (dumma alkohol), samt spydde i en park kl 11-12 när barn var närvarande på lekplatsen. VAr lite lätt bakis...Såååå, ska bli nyktert ett tag framöver nu
Citat:
26/07/2010 23:42 <Phoenix> When in doubt, marklyft!
Citat:
26/07/2011 13:58 <Phoenix> Tack Daniel! Ditt fetto!
Citat:
16/01/2012 19:08 <Henkan> I FUCK LIKE A MOOSE!
doni är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-06-07, 23:09   #24 (permalink)
Senior Member

Mathias Dahlgrens avatar

Mathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura aboutMathias Dahlgren has a spectacular aura about
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doni Visa inlägg
Det är väl en hel del som skrivit "beroende" recensioner? Både du och Sportkost har väl gett ut några burkar?
doni...
Det är bara jag av alla som är återförsäljare. Testet gjorde jag dessutom åt Sportkost. Jag själv har inte gett ut några askar för recensioner.

www.fitnesspolaren.se
Svara med citat
Gammal 2011-06-07, 23:31   #25 (permalink)
Skilled Master

donis avatar

doni is a splendid one to behold
doni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to beholddoni is a splendid one to behold
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fitnesspolaren Visa inlägg
doni...
Det är bara jag av alla som är återförsäljare. Testet gjorde jag dessutom åt Sportkost. Jag själv har inte gett ut några askar för recensioner.
Aha, såg ut ett tag som att du gett iaf en person en ask. Så det tar jag tillbaka direkt

Men sedan har jag väldigt svårt att hålla med om att enbart återförsäljare ska ses som "beroende" - partisk är kanske ett bättre ord.
Det finns gott om folk på svenska forum (OB inkluderat) som är långt ifrån partiska när de är med och diskuterar tillskott, oavsett om de står för det öppet eller inte.

Citat:
06/05/2010 15:36 <Daniel C> Senast så lyckades jag få ragg men däcka i soffan hemma hos henne (dumma alkohol), samt spydde i en park kl 11-12 när barn var närvarande på lekplatsen. VAr lite lätt bakis...Såååå, ska bli nyktert ett tag framöver nu
Citat:
26/07/2010 23:42 <Phoenix> When in doubt, marklyft!
Citat:
26/07/2011 13:58 <Phoenix> Tack Daniel! Ditt fetto!
Citat:
16/01/2012 19:08 <Henkan> I FUCK LIKE A MOOSE!
doni är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-06-08, 08:27   #26 (permalink)
Senior Member

Mathias Dahlgrens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doni Visa inlägg
Aha, såg ut ett tag som att du gett iaf en person en ask. Så det tar jag tillbaka direkt

Men sedan har jag väldigt svårt att hålla med om att enbart återförsäljare ska ses som "beroende" - partisk är kanske ett bättre ord.
Det finns gott om folk på svenska forum (OB inkluderat) som är långt ifrån partiska när de är med och diskuterar tillskott, oavsett om de står för det öppet eller inte.
Så är det!

www.fitnesspolaren.se
Svara med citat
Gammal 2011-06-08, 16:25   #27 (permalink)
Skilled Master

MMSportss avatar

MMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really niceMMSports is just really nice
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Kanske en Rogue/Androx stack vore något att prova till hösten?

Vi tog bort Rouge då vissa personer verkar få biverkningar av den..

Rouge kombination med Androx..
Androx är en bra produkt men ganska många verkar få huvudvärk av den.
Det låter det inte som en vettig kombination.
Inte om man räknar in välmående som en viktig faktor.

Förmodligen ett stort antal ingredienser som kan vara olämpligt att kombinera.
Rouge innehåller ett stort antal obeprövade ingredienser och Androx har redan en påverkan på kroppen.

Skall man Kombinera Androx med något tycker jag det är DAA-Chelate som är vettigt.

Rogue 20 dagars logg- Sponsrad av MM Sports

Citat Machinehead.

DAA=lycklig och energifull
Rogue=utsketet äpple

Summering:
Rogue var inget för mig!!

Funkade inte rent mentalt, kan inte svara för varför det blivit så här men så är det.

Det var länge sen jag mått så här dåligt och haft sånt taskig motivation att träna.

Sen ska det väl nämnas att bara för att jag inte mådde bra så kanske andra gör det.

Jag kan inte säga något om produktens förmåga att hjälpa till med något muskeluppbyggande och vill inte ge den varken ett bra eller dåligt omdöme i den frågan.

Hur som helst får jag tacka Olle för erbjudandet att testa produkten.

Recension Sabaton..
BS Testo Booster vs Androx Q12
Kanske inte direkt en recension detta, men en jämförelse.

Jag har varit på diet i 14 veckor och under den tiden gått ned 9 kg. Från vecka 3 i dieten använde jag Body Science Testo Booster i fyra veckor och därefter Androx Q12 i 4 veckor. När asken med Androx tog slut påbörjade jag burk 2 av BS Testo Booster som snart är slut.

Jag upplever att jag fått effekt av båda produkterna.
I mitt tycke har perioderna med BS Testo Booster gått bättre styrkemässigt. Jag har behållt eller till och med ökat i styrka i större utsträckning med Testo Booster än med Androx.

Androx gav mig en del bieffekter som jag inte fick av Testo Booster, huvudvärk och finnar var det som märktes mest, men även illamående ibland efter intag. Huvudvärken var dock det värsta, jag har väldigt sällan huvudvärk i vanliga fall men med Androx fick jag ont i huvudet titt som tätt och det var rätt illa, migränliknande.
Androx var dock "bättre" på en punkt, libidon blev helt galen.

I mitt tycke är Body Science Testo Booster bättre än Androx Q12.

När andra burken Testo Booster tar slut så ska jag påbörja en andra ask Androx (köpte två på samma gång) men denna gång ska jag kombinera den med DAA. Blir intressant att se hur det går. På papperet är det ju i princip bara DAA som saknas i Androx för att den ska vara bättre än Testo Booster. Vore ju knasigt om det var Tribulusen som gav Testo Booster dess fördel.

Senast redigerad av MMSports den 2011-06-08 klockan 17:21
MMSports är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-06-08, 20:34   #28 (permalink)
Skilled Master

RebelMRebels avatar

Reg.datum: Oct 2008
Ålder: 43
RebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura about
Standard

Ja har funderat en del o tänkt tillbaks. Kom då o tänka på ett preparat från bulgarien som hette tribestan. För mig o mina polare funkade de inge vidars men vi va ju unga, runt 17 år. Vi hade däremot nå äldre polare runt 27 år som de funka nå herre djävlars på. Ja googlade just runt lite och såg de fanns att köpa ännu. De första man såg va ju att de va tribulus terrestris som ja ser många säger inte funkar men va jag också såg när jag läste närmare var innehållet. nu kan ja ju fan noll om allt detta men här är det

t takes 2000 lbs of Tribulus Terrestris to make just 40 lbs of Tribestan®. So you can see that by taking Tribulus Terrestris in the attempt to get enough of the active ingredients in Tribestan, you would have to take 50 times as much. Even then, you wouldn’t be getting enough. Plus it would actually be dangerous to take that much Tribulus Terrestris. We would like to emphasize that the push towards higher Protodioscincontent in Tribulus based products is very misleading. The market is currently flooded with Tribulus products as many companies over the years have jumped on the bandwagon. The products claiming higher levels of Protodioscin such as 80% and 90% simply use inferior extracts or ground herbal material from around the world and artificially add Protodioscin. It is only possible to get around 45% of pure protodioscin which is what Tribestan® contains. As a result the majority of these Tribulus products are useless to the consumer and have no benefits!

Amount Per Serving:
Tribulus Terrestris: 250mg

Microcell: 193mg

Cabosil (aerosil): 100mg

Polyplasdone XL (Crospovidon): 40mg

Polyvinylpyrrolidone: 30mg

Talc: 12mg
Film coating: 10mg
Magnesium stearate: 5mg

Other Ingredients:
Microchristaline Cellulose, Cabosil, Polyplasdone, Polyvinilpirolidone, Film Coating And Magnesium Stearate.

Hur som helst, är det någon av er som testat Tribestan på senare tid??????
Most people are overtrained in sets and reps and undertrained in intensity. they're training to long and to often. Whatever you're currently doing. Cut the volume in half and raise your intensity level by 50 percent. Give your body plenty of time to recuperate. Then watch-it will grow!
-Dorian Yates

Vill du bygga volym så spelar hög eller låg reps roll! Beroende på vad sorts muskel fibrer du har i olika muskler.
http://www.muscleandstrength.com/art...le-fibers.html

PB RAW
Bänkpress: 175kg, 120kgx17 reps, 100kgx25 reps
Knäböj: 200kgx2
Knäböj i smith: 240kgx1, 200kgx8 reps
Marklyft: 220kg

Senast redigerad av RebelMRebel den 2011-06-08 klockan 20:36
RebelMRebel är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-06-08, 22:40   #29 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 37
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MMSports Visa inlägg
Vi tog bort Rouge då vissa personer verkar få biverkningar av den..

Rouge kombination med Androx..
Androx är en bra produkt men ganska många verkar få huvudvärk av den.
Det låter det inte som en vettig kombination.
Inte om man räknar in välmående som en viktig faktor.

Förmodligen ett stort antal ingredienser som kan vara olämpligt att kombinera.
Rouge innehåller ett stort antal obeprövade ingredienser och Androx har redan en påverkan på kroppen.

Skall man Kombinera Androx med något tycker jag det är DAA-Chelate som är vettigt.

Rogue 20 dagars logg- Sponsrad av MM Sports

Citat Machinehead.

DAA=lycklig och energifull
Rogue=utsketet äpple

Summering:
Rogue var inget för mig!!

Funkade inte rent mentalt, kan inte svara för varför det blivit så här men så är det.

Det var länge sen jag mått så här dåligt och haft sånt taskig motivation att träna.

Sen ska det väl nämnas att bara för att jag inte mådde bra så kanske andra gör det.

Jag kan inte säga något om produktens förmåga att hjälpa till med något muskeluppbyggande och vill inte ge den varken ett bra eller dåligt omdöme i den frågan.

Hur som helst får jag tacka Olle för erbjudandet att testa produkten.

Recension Sabaton..
BS Testo Booster vs Androx Q12
Kanske inte direkt en recension detta, men en jämförelse.

Jag har varit på diet i 14 veckor och under den tiden gått ned 9 kg. Från vecka 3 i dieten använde jag Body Science Testo Booster i fyra veckor och därefter Androx Q12 i 4 veckor. När asken med Androx tog slut påbörjade jag burk 2 av BS Testo Booster som snart är slut.

Jag upplever att jag fått effekt av båda produkterna.
I mitt tycke har perioderna med BS Testo Booster gått bättre styrkemässigt. Jag har behållt eller till och med ökat i styrka i större utsträckning med Testo Booster än med Androx.

Androx gav mig en del bieffekter som jag inte fick av Testo Booster, huvudvärk och finnar var det som märktes mest, men även illamående ibland efter intag. Huvudvärken var dock det värsta, jag har väldigt sällan huvudvärk i vanliga fall men med Androx fick jag ont i huvudet titt som tätt och det var rätt illa, migränliknande.
Androx var dock "bättre" på en punkt, libidon blev helt galen.

I mitt tycke är Body Science Testo Booster bättre än Androx Q12.

När andra burken Testo Booster tar slut så ska jag påbörja en andra ask Androx (köpte två på samma gång) men denna gång ska jag kombinera den med DAA. Blir intressant att se hur det går. På papperet är det ju i princip bara DAA som saknas i Androx för att den ska vara bättre än Testo Booster. Vore ju knasigt om det var Tribulusen som gav Testo Booster dess fördel.
Okey,tackar för infon,huvudvärk?
Om ordet står i samma mening som produkten jag tittar på så brukar det inte funka för min migrän

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-06-09, 04:06   #30 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Sep 2009
soccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nicesoccom is just really nice
Standard

den där huvudvärken tror jag i mångt och mycket är vätskeberoende. Har själv kört 2,5 veckor med androx och daa varav 1 vecka på diet. Kände lite huvudvärk första 2 dagarna, men jag har varit noga med att få i mig minst 3 liter vatten om dagen, och då inte märkt något alls
soccom är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta