Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Kosttillskott > Bästa testo boostern
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Kosttillskott Alla diskussioner rörande kosttillskott.

Optimal Body Forum
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2011-02-16, 20:10   #1 (permalink)
Member

Reg.datum: Feb 2010
broder112 is on a distinguished road
Standard Bästa testo boostern

Har funderingar på att beställa tropinol + DAA + formatrol extreme + Animal m stack + ZMA + 7 keto köra dessa ihop som testo boost. Kan det vara något att blanda dessa?
Eller har ni något annat förslag på en bra testo boost som fungerar och finns att beställa i Sverige?
broder112 är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2011-02-16, 21:07   #2 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Aug 2010
Ålder: 36
Eizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enough
Standard

Förlåt för min tråkiga inställning...

nej detta är verkligen inget att blanda..

Först.. Om du börjar med allt detta, har du tänkt igenom ev. bieffekter? Om något går åt helvete, hur vet du då vilket ämne det var som du inte tål/reagarar dåligt på ?

Man stackar inte testoboosters på det viset, deras effekt ökar inte för man käkar flera olika...

Börja med 1 kosttillskott och se fall det fungerar för dig, fungerar det inte så vet du det.. Fungerar det så börjar du med nästa... Kolla vad produkterna gör och hur dom jobbar..

Varför tror så många att mer = bättre ???

Hade jag fått rekommendera något så hade det varit Body Science D-Aspartic Acid Chelate, det väldigt många som svarar bra på DAA... Skulle det vara som så att du inte svarar på det så är det inte hela världen, kostnaden är väldigt låg på denna produkt...

MVH,
Andréas Karlsson
Eizbear är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-02-16, 21:26   #3 (permalink)
Member

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eizbear Visa inlägg
Förlåt för min tråkiga inställning...

nej detta är verkligen inget att blanda..

Först.. Om du börjar med allt detta, har du tänkt igenom ev. bieffekter? Om något går åt helvete, hur vet du då vilket ämne det var som du inte tål/reagarar dåligt på ?

Man stackar inte testoboosters på det viset, deras effekt ökar inte för man käkar flera olika...

Börja med 1 kosttillskott och se fall det fungerar för dig, fungerar det inte så vet du det.. Fungerar det så börjar du med nästa... Kolla vad produkterna gör och hur dom jobbar..

Varför tror så många att mer = bättre ???

Hade jag fått rekommendera något så hade det varit Body Science D-Aspartic Acid Chelate, det väldigt många som svarar bra på DAA... Skulle det vara som så att du inte svarar på det så är det inte hela världen, kostnaden är väldigt låg på denna produkt...
Kört DAA en månad nu och känner tyvärr inget, därför ville jag testa något nytt. Tropinol sägs ju vara bra, men ingen har bekräftat om det verkligen fungerar. Formatrol sägs ju vara ok. Samt Animal m stack. Visst kan jag testa ett kosttillskott i taget. Men vilket?? Vill ha gott tryck i musklerna och ändå hålla mig till enbart kosttillskott.
Svara med citat
Gammal 2011-02-16, 21:44   #4 (permalink)
Senior Member

Gurra162s avatar

Reg.datum: Jan 2008
Gurra162 is on a distinguished roadGurra162 is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av broder112 Visa inlägg
Kört DAA en månad nu och känner tyvärr inget, därför ville jag testa något nytt. Tropinol sägs ju vara bra, men ingen har bekräftat om det verkligen fungerar. Formatrol sägs ju vara ok. Samt Animal m stack. Visst kan jag testa ett kosttillskott i taget. Men vilket?? Vill ha gott tryck i musklerna och ändå hålla mig till enbart kosttillskott.
Hur gammal är du om man får fråga?

Har du kollat på LGs natodrol? Är det DAA-chelate du har kört?
Gurra162 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-02-16, 21:57   #5 (permalink)
Member

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gurra162 Visa inlägg
Hur gammal är du om man får fråga?

Har du kollat på LGs natodrol? Är det DAA-chelate du har kört?
31år. DAA från gymvaruhuset 3-5g dagligen. DAA-chelate har ju bara tribulus och saw palmetto blandat med DAA. De har jag hemma men tycker varken tribulus, DAA eller saw palmetto fungerar.

Senast redigerad av broder112 den 2011-02-16 klockan 22:03
Svara med citat
Gammal 2011-02-16, 22:21   #6 (permalink)
Skilled Master

nickes avatar

Reg.datum: Jan 2009
Ålder: 43
nicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura aboutnicke has a spectacular aura about
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av broder112 Visa inlägg
Har funderingar på att beställa tropinol + DAA + formatrol extreme + Animal m stack + ZMA + 7 keto köra dessa ihop som testo boost. Kan det vara något att blanda dessa?
Eller har ni något annat förslag på en bra testo boost som fungerar och finns att beställa i Sverige?
Hej.

Finns studier som visar att man får bra resultat om man tar ca 1-1.5g (10-15 100mg kapslar/tabletter) 7-keto om dagen dock kostar detta ca 20-30kr per dag vilket är dyrt men det ger resultat! Ca 600-900kr per månad alltså.

Din gigant-mega-super-stack tycker jag mest ser ut som kaka på kaka men det är min åsikt.

Lycka till iaf =)
nicke är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-02-17, 09:27   #7 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Aug 2010
Ålder: 36
Eizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enough
Standard

Är det DAA-Chelate eller DAA du har testat ?? Många som har testat just DAA och inte har fått resultat svarar bättre på DAA-Chelate.. Det har snabbare upptag och är snällare mot magen..

Broder112: Vad menar du med detta ?:
Citat:
DAA-chelate har ju bara tribulus och saw palmetto blandat med DAA.

Body Science Testobooster har ju fått nya recensioner med nöjda användare, har du testat den ??

* Ändra om till quote, min post kunde lätt missförstås

MVH,
Andréas Karlsson

Senast redigerad av Eizbear den 2011-02-17 klockan 20:34
Eizbear är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-02-17, 18:03   #8 (permalink)
Senior Member

Gobers avatar

Reg.datum: Jan 2010
Gober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the roughGober is a jewel in the rough
Standard

BS DAA är ju DAA-Chelate..
Gober är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta