Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Kosttillskott > Protein, Kreatin, EAA/BCAA, PWO - Era favoriter
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Kosttillskott Alla diskussioner rörande kosttillskott.

Optimal Body Forum
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2010-08-21, 11:12   #1 (permalink)
Junior Member

Reg.datum: Jul 2008
Gislason is on a distinguished road
Post Protein, Kreatin, EAA/BCAA, PWO - Era favoriter

Tänkte det skulle vara intressant att höra vad folk här har för preferenser när det gäller bastillskotten.

Jag börjar väl:

Vassle
WNT Triple Protein - Choklad
Gillar verkligen smak och konsistens på denna, lite artificiell chokladsmak men jag gillar den för vad den smakar.

Kasein
Double Pro - Choklad
Det finns tyvärr inget rent kaseintillskott som jag tyckt om men av hybriderna är favoriten Double Pro - Choklad från Eiselt.

Kreatin
Fairing Kreatin Monohydrate
Har även provat både Kreatin Ethyl Ester och Kre-Alkalyn men inte upptäckt några fördelar.

EAA
Fairing Amino Rush - Fantasy fruit
Kan inte slåss med Esa Pro Citrus Breeze eller EAA FX när det gäller smak men koncentrationen av aminosyror är betydligt högre och med 95-96/100g aminosyror tycker jag de lyckats riktigt bra, överträffar tveklöst Esa Pro Grape Tonic (Toxic waste).

PWO
Viper X Pink Lemonade / Rage Orange Flush
Viper X smakade väldigt bra och gav grym fokus. Dock tillhör jag den lilla skara som blir taggad av de stickningar beta-alanine ger och där är Rage bra. Delad seger.

Så ser min lista ut just nu, någon annan som orkar bidra?
Gislason är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 15:40   #2 (permalink)
Senior Member

fenyletylamins avatar

Reg.datum: Dec 2008
fenyletylamin is on a distinguished road
Standard

Protein pulver
SAN Value Mass 5.0
Det godaste jag testat hittils iaf.

Kreatin
ALRI cr2

Grymt bra kreatin som inte ger mig några magproblem som vanligt mono ger mig.

EAA
Godaste jag testat är EAA-XX päron/äpple, mycket bra smak.

PWO
No shotgun bästa jag testat hittils. Helt okej pris, Bra innehåll, Grym stimeffekt.
Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 16:02   #3 (permalink)
Optimal Body Addicted

Pepzs avatar

Reg.datum: Feb 2008
Ålder: 33
Pepz has much to be proud ofPepz has much to be proud of
Pepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud ofPepz has much to be proud of
Standard

Vassle
Bodyscience whey 100%, gott lösligt, billigt, snällt mot magen

Kasein
Double pro choklad. har inte testat diet fuel från Bodyscience, använder inte kasein alls längre

Kreatin
Bodyscience creapure. creapure som creapure

EAA
Bodyscience EAA-XX oslagbar imho

PWO
[B]Viper X Pink Lemonade / KCG r2 extreme/ nanoproxil
många bra men dessa är bäst
varierar

träningsjournal

mmsports.se
Pepz är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 20:21   #4 (permalink)
Optimal Body Addicted

Machineheads avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 39
Machinehead is a splendid one to behold
Machinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to beholdMachinehead is a splendid one to behold
Standard

Vassle
Gasparis Myofusion Banana Perfection är favoriten just nu.
Har prövat Choklad, Jordgubb och Chocolate Peanutbutter och jag tycker att alla dom är bättre än något annat protein jag smakat innan.
Konsistensen gör ju mycket för intrycket med tycker jag.

Kasein
Casein FX Jordgubb.

Kreatin
Inte så noga men jag tycker nog att den kreatinprodukt som gett bäst effekt på mig är Neovar.
Ingen "ren" kreatinprodukt men den får min röst i alla fall.

EAA
EAA FX

Kör just nu med EAA-XX vattenmelonen och den är helt ok.

BCAA
Finns ju nästan för många som är goda men Xtend Lemon och Chain d out, tycker jag ligger i topp smakmässigt.

PWO
Tycker inte mig få någon klockren effekt av mina PWO varianter längre.

Men jag sätter Anadraulic State GT och Nanoproxil högst upp på listan ändå.
Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 22:09   #5 (permalink)
Skilled Master

martenks avatar

Reg.datum: Apr 2009
Ålder: 36
martenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nice
Skicka ett meddelande via ICQ till martenk
Standard

Vassle
Myofusion, Banana Perfection är favoriten, men alla smaker jag provat är goda

Kasein
Eiselt DoublePro, favoritsmak Pistachio/coconut

Kreatin
BS Monohydrate, lika bra som allt annat, men billigt

EAA
BS EAA-XX var jäkligt bra, men lite för dyrt, EAA FX är billigast och smakar helt ok. Kör annars mest BCAA, Xtend hittills, men ska pröva BS BCAA nästa gång.

PWO
VPX Shotgun v3 är än så länge favoriten, har White Flood, Nanoproxil och Anadraulic State i pipeline som ännu inte prövats
martenk är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-08-23, 09:36   #6 (permalink)
Skilled Master

Crosstjecks avatar

Reg.datum: Sep 2007
Crosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura aboutCrosstjeck has a spectacular aura about
Standard

Vassle
Är laktosintollerant och tycker att det är svårt att hitta goda isolat. Fairing Hydropro är helt OK men svårt dyrt.

Kasein
Eiselt DoublePro, double chokolate är svårslagen.

Kreatin
Monohydrat creapure. Märke, helt oviktigt.

EAA
Kör mest BCAA och tycker att Xpand FX är riktigt smarrig och fin i smaken. Xten Watermelon/Citron är också helt OK men man tröttnar lättare. Sugen på att testa BS BCAA med päronsmak. Omväxling förnöjer.

PWO
Shotgun är en grym allt-i-allo produkt. White flood är fin stimmässigt. Gillad Animal Pump för styrkan tidigare.
Svara med citat
Gammal 2010-08-23, 09:38   #7 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Jan 2008
martin22 will become famous soon enoughmartin22 will become famous soon enoughmartin22 will become famous soon enoughmartin22 will become famous soon enoughmartin22 will become famous soon enoughmartin22 will become famous soon enoughmartin22 will become famous soon enoughmartin22 will become famous soon enoughmartin22 will become famous soon enoughmartin22 will become famous soon enoughmartin22 will become famous soon enoughmartin22 will become famous soon enough
Standard

Vassle
Bodyscience isolat low lactose

Kasein
Body Science diet fuel

Kreatin
Bodyscience creapure

EAA
Bodyscience EAA-XX

PWO
[B]Viper X Pink Lemonade
Svara med citat
Gammal 2010-08-23, 09:49   #8 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Aug 2010
Ålder: 32
Eizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enoughEizbear will become famous soon enough
Standard

Vassle:
Star Nutrition Whey-80

Blandat protein:
Final Reserach Milk N Power

Kreatin:
Inget

PWO:
Inget

Test-ökare:
Stack av Mass-FX & Hard-FX

MVH,
Andréas Karlsson
Eizbear är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-08-23, 12:42   #9 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Oct 2007
jompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enoughjompa will become famous soon enough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eizbear Visa inlägg
vassle:
Star nutrition whey-80

blandat protein:
Final reserach milk n power

kreatin:
Inget

pwo:
Inget

test-ökare:
Stack av mass-fx & hard-fx
spamm...
jompa är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-08-23, 12:53   #10 (permalink)
Skilled Master

Piledahlarens avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 29
Piledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant future
Piledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant futurePiledahlaren has a brilliant future
Standard

Vassle/kasein: Nutrisport 90+ choklad (för bra pris OK smak och lätt att dricka)

EAA: EAA FX (god smak löser sig ok)

BCAA: Xtend

PWO: NO Shotgun

Kreatin: Green Magnitude

IFBB UPDATES

You got a dream... You gotta protect it. People can't do somethin' themselves, they wanna tell you you can't do it. If you want somethin', go get it. Period

TEAM Wolf
TEAM Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay
Piledahlaren är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta