Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Kosttillskott > Bästa produkten för att höja testoproduktionen?
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Kosttillskott Alla diskussioner rörande kosttillskott.

Optimal Body Forum
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-12-21, 15:54   #1 (permalink)
Junior Member

Reg.datum: Jul 2008
eagle is on a distinguished road
Standard Bästa produkten för att höja testoproduktionen?

Hallå

Jag har under min tid med styrketräning endast testat protein och kreatinbaserade kostillskott men har nu börjat fundera på att testa någon testobooster. Tänkte därför höra lite om folks erfarenheter här, vilken är den produkten som ni finner bäst för detta ändamål?
eagle är uppkopplad nu  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-12-21, 16:07   #2 (permalink)
Member

Reg.datum: May 2009
moller is on a distinguished road
Standard

Ja kör novedex xt nu o jag tycker att de funkar bra faktiskt, man känner sig starkare på gymmet orkar fler sett oxå, fast de tar mellan 2-3 veckor innan man börjar o märka ngt. har iof bara erfarenhet av dessa o ett annat prep men de är dopingklassat nu, så de kan man väl inte jämföra med.
moller är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-21, 16:29   #3 (permalink)
Skilled Master

Piledahlarens avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 24
Piledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nicePiledahlaren is just really nice
Standard

broccoli och havre!
Piledahlaren är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-22, 10:21   #4 (permalink)
Senior Member

martenks avatar

Reg.datum: Apr 2009
Ålder: 31
martenk is on a distinguished road
Skicka ett meddelande via ICQ till martenk
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piledahlaren Visa inlägg
broccoli och havre!
Finns det vetenskapliga belägg för detta? Vore ju toppen om så var fallet nämligen, då jag vräker i mig broccoli och havre...

Annars har jag läst någonstans att mättade fettsyror kan öka testot, t.ex animaliska fetter från kött och mejeriprodukter.
martenk är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-22, 10:24   #5 (permalink)
Skilled Master

loveriuss avatar

Reg.datum: Sep 2007
loverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enoughloverius will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till loverius
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martenk Visa inlägg
Finns det vetenskapliga belägg för detta? Vore ju toppen om så var fallet nämligen, då jag vräker i mig broccoli och havre...

Annars har jag läst någonstans att mättade fettsyror kan öka testot, t.ex animaliska fetter från kött och mejeriprodukter.
Broccoli innehåller Antiöstrogener
Havre är avena sativa, vilket du hittar i de flesta testoboosters
Så pillerdelaren har rätt

loverius är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-27, 11:04   #6 (permalink)
Junior Member

Reg.datum: Jul 2008
eagle is on a distinguished road
Standard

Broccoli och havre i all ära men det är inget jag kommer äta i stora mängder dagligen så kulle behövt ett kostillskott =) Under de 10 år jag tränat har jag medvetet undvikit allt som påverkat hormonerna i kroppen för att inte förstöra en naturligt hög produktion. Men nu när jag är närmre 30 än 20 kanske det börjar bli tid att testa något men vill ju då ha något som ger bra effekt.

Hur fungerar Novedex då, antiöstrogen eller?
eagle är uppkopplad nu  
Svara med citat
Gammal 2009-12-27, 11:59   #7 (permalink)
Skilled Master

R2D2s avatar

Reg.datum: Nov 2007
R2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of lightR2D2 is a glorious beacon of light
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martenk Visa inlägg

Kokosfett är det fettet som höjer testot mest. Det finns en studie postad i nån tråd nånstans.
Svara med citat
Gammal 2009-12-27, 15:50   #8 (permalink)
Senior Member

martenks avatar

Reg.datum: Apr 2009
Ålder: 31
martenk is on a distinguished road
Skicka ett meddelande via ICQ till martenk
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loverius Visa inlägg
Broccoli innehåller Antiöstrogener
Havre är avena sativa, vilket du hittar i de flesta testoboosters
Så pillerdelaren har rätt
Det var glada nyheter!!
martenk är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-31, 22:45   #9 (permalink)
Skilled Master

Olle Sparringsjös avatar

Reg.datum: Nov 2007
Olle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura aboutOlle Sparringsjö has a spectacular aura about
Standard

6-oxo eller Primaforce kopia av 6-oxo Primaforce Androstenetrionen.
Olle Sparringsjö är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 20:20   #10 (permalink)
Junior Member

Reg.datum: Jan 2010
dart vieder is on a distinguished road
Standard

Tänkte testa Primaforce Androstenetrionen finns det något annat kosttillskott man kan stacka med detta för ökad effekt?
dart vieder är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta