Citat:
Ursprungligen postat av Tacoman
Jag har två frågor..
1. Vet ni något kosttillskott som är mycket billigare (inte bara några kronor utan typ 100kr och billigare) i USA än jämfört här hemma i Sverige? Som är lagligt att ta in i Sverige??
2. Om ni var i USA vad skulle ni ta för tillskott då om ni inte tar hänsyn till vad man får och inte får ta in i Sverige??? (pratar inte om rena AAS nu)
Thanks
|
1) Jag antar att många av grejerna på kapsel är så mycket billigare. Samma sak med 1,3-dimethylamylamine på nutraplanet i lösvikt relativt amp fx här i Sverige typ.
2) Känns som en dum fråga om jag tolkar den rätt. Du menar alltså vilka otillåtna grejer i Sverige man skulle ta där? Jag skulle fortfarande inte ta några. Orala och eventuellt methyliserade steroider är ju visst mycket skadligare och ofta även sämre än de riktiga grejerna så jag hade hellre sett till min egen hälsa än de juridiska möjligheterna. Plus att de verkar ryka i USA hur som helst då det inte alls är KOSTTILLSKOTT.
Känns som allt potentiellt skadligt är ovärt dock. Så jävla viktigt är det inte. Kanske tom för ovärt att ta EAA flera gånger om dagen om det leder till att man får i sig skadliga mängder sötningsmedel eller att det fräter på tänderna.
(Mods: Ni vet ju redan min ståndpunkt, jag känner inte att jag uppmuntrar eller säger vad någon skall ta, men ibland känner jag att det är viktigare att få fram informationen än att vara korrekt och följa regler. Att ta "lagliga" grejer medan man är där om de är sämst för kroppen är ju bara dumt.)