Testade P-Slin + 65g Carbo FX + 50 Recovery R2 igår, utan något annat (tja, 25g Isolate FX 60 min innan P-Slin, men det borde inte påverka tycker jag). Snacka om pump! Den gjorde ont! Effekten kom efter 1,5-2 tim. Nästan svårt att köra klart seten. Mäkta imponerad! Med tanke på att det är en äkta foodpump känns det fint att musklerna har något att bygga med efteråt.
Har kört på Brutal FX ett tag och tycker den mest ger stickningar men ett någorlunda tryck. Bra stim, men jämfört med P-Slin... och magen mådde 1000 gånger bättre än tidigare med P-Slin. Har ej utrönt om det är Brutal, dietcarbs, carbosyn eller malto som är boven, men det lutar åt Brutal (har en nästan full burk kvar, suck!). Kanske ska nämna att jag kombinerat Reload FX med Brutal runt träningen några veckor men inte märkt så stor skillnad.
Testade Superpump7 från VPX (färdigblandad) som gav något bättre pump än Brutal, men i övrigt var de lika.
Har inte prövat andra Pwo's ännu men om P-Slin ger samma effekt i fortsättningen så är den kvar för att stanna! Enligt vad jag förstått skall inte effekten minska heller...