Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Kosttillskott > Vilken är din absoluta favorit Pre-Workout produkt?
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Kosttillskott Alla diskussioner rörande kosttillskott.

Optimal Body Forum
Visa resultat för omröstning: Ange din favorit PWO.
Massacra 8 3.69%
Trück 4 1.84%
Rage 14 6.45%
Brutal FX 25 11.52%
Superpump250 16 7.37%
NO-Shotgun 53 24.42%
No-Xplode 9 4.15%
Vip-X 41 18.89%
White flood 6 2.76%
Full Blown Extreme 4 1.84%
Crack 11 5.07%
V12 2 0.92%
Vasocharge 3 1.38%
Jack3d 4 1.84%
WTF Pump´d 1 0.46%
Knockout 1 0.46%
Animal Pump 4 1.84%
Horsepower 1 0.46%
Push Extreme 6 2.76%
NaNO Vapor 4 1.84%
Antal röster: 217. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara

LinkBack (1) Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-10-29, 10:28   #71 (permalink)
Member

Reg.datum: Aug 2008
muskelbyggarn is on a distinguished roadmuskelbyggarn is on a distinguished road
Standard

:-D ni är bra roliga ni, SuperPump är nu USA:s näst mest sålda Pre-Workout.

Vänl,,,
Tobbe

Officiell Distributör i Scandinavien för:
- Optimum Nutrition
- Gaspari Nutrition
- ABB
- Hyperstrenght

www.optimumnutrition.se
www.gasparinutrition.nu
www.muskelbyggarn.com
www.bodyplanet.se
muskelbyggarn är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-11-12, 11:35   #72 (permalink)
nkl
Junior Member

nkls avatar

Reg.datum: Sep 2009
nkl is on a distinguished road
Standard

Testade P-Slin + 65g Carbo FX + 50 Recovery R2 igår, utan något annat (tja, 25g Isolate FX 60 min innan P-Slin, men det borde inte påverka tycker jag). Snacka om pump! Den gjorde ont! Effekten kom efter 1,5-2 tim. Nästan svårt att köra klart seten. Mäkta imponerad! Med tanke på att det är en äkta foodpump känns det fint att musklerna har något att bygga med efteråt.

Har kört på Brutal FX ett tag och tycker den mest ger stickningar men ett någorlunda tryck. Bra stim, men jämfört med P-Slin... och magen mådde 1000 gånger bättre än tidigare med P-Slin. Har ej utrönt om det är Brutal, dietcarbs, carbosyn eller malto som är boven, men det lutar åt Brutal (har en nästan full burk kvar, suck!). Kanske ska nämna att jag kombinerat Reload FX med Brutal runt träningen några veckor men inte märkt så stor skillnad.

Testade Superpump7 från VPX (färdigblandad) som gav något bättre pump än Brutal, men i övrigt var de lika.

Har inte prövat andra Pwo's ännu men om P-Slin ger samma effekt i fortsättningen så är den kvar för att stanna! Enligt vad jag förstått skall inte effekten minska heller...

Senast redigerad av nkl den 2009-11-12 klockan 12:05 Anledning: sakfel i första post
nkl är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-05-27, 09:55   #73 (permalink)
Skilled Master

Maods avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 37
Maod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of light
Standard

Tänkte bumpa och göra en ny tråd med en ny omröstning snart.

Har några som kanske borde fått vara med på listan:
  • KP3
  • KCG R2
  • P-Slin
  • SuperCharge
  • Nanoproxil
  • Anadraulic State

Tror jag gör en helt ny lista med nya produkter så blir detta som en delfinal

Vilka saknar du på listan?

Och rösta för bövelen om du inte redan gjort det.
Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 13:02   #74 (permalink)
Skilled Master

martenks avatar

Reg.datum: Apr 2009
Ålder: 40
martenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nicemartenk is just really nice
Skicka ett meddelande via ICQ till martenk
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maod Visa inlägg
Tänkte bumpa och göra en ny tråd med en ny omröstning snart.

Har några som kanske borde fått vara med på listan:
  • KP3
  • KCG R2
  • P-Slin
  • SuperCharge
  • Nanoproxil
  • Anadraulic State

Tror jag gör en helt ny lista med nya produkter så blir detta som en delfinal

Vilka saknar du på listan?

Och rösta för bövelen om du inte redan gjort det.
Juggernaut ska nog vara med också.
martenk är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 21:56   #75 (permalink)
Senior Member

Starskys avatar

Reg.datum: Aug 2008
Ålder: 34
Starsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura aboutStarsky has a spectacular aura about
Standard

VPX Shotgun V3 är den bästa PWO:n jag testat. Jag börjar få ångerkänslor till mitt senaste inköp, Nano Vapor. Ni kan läsa varför på min blogg där jag grundligt testar den dag för dag. Lär nog dröja några år innan jag vågar mig på någon produkt från Muscletech igen...
Starsky är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-05-31, 06:05   #76 (permalink)
Member

NiCrues avatar

Reg.datum: Jul 2008
NiCrue is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Starsky Visa inlägg
Lär nog dröja några år innan jag vågar mig på någon produkt från Muscletech igen...
Usch, får nästan dålig smak i munnen bara av att tänka på detta företag.
Ruggigt få som är nöjda med deras div. tillskott.
NiCrue är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 11:00   #77 (permalink)
Skilled Master

Maods avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 37
Maod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of light
Standard

Kul att så många har röstat!

Jag har nu skapat en ny tråd med andra produkter:
Del 2: Vilken är din absoluta favorit Pre-Workout produkt?
Svara med citat
Svara

Tags
pre-workout, pwo

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta