Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Kosttillskott > Vilken är din absoluta favorit Pre-Workout produkt?
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Kosttillskott Alla diskussioner rörande kosttillskott.

Optimal Body Forum
Visa resultat för omröstning: Ange din favorit PWO.
Massacra 8 3.69%
Trück 4 1.84%
Rage 14 6.45%
Brutal FX 25 11.52%
Superpump250 16 7.37%
NO-Shotgun 53 24.42%
No-Xplode 9 4.15%
Vip-X 41 18.89%
White flood 6 2.76%
Full Blown Extreme 4 1.84%
Crack 11 5.07%
V12 2 0.92%
Vasocharge 3 1.38%
Jack3d 4 1.84%
WTF Pump´d 1 0.46%
Knockout 1 0.46%
Animal Pump 4 1.84%
Horsepower 1 0.46%
Push Extreme 6 2.76%
NaNO Vapor 4 1.84%
Antal röster: 217. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara

LinkBack (1) Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-07-15, 22:55   #21 (permalink)
Skilled Master

RebelMRebels avatar

Reg.datum: Oct 2008
Ålder: 42
RebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura aboutRebelMRebel has a spectacular aura about
Standard

Jag måste vänta med att rösta eftersom jag känner att jag inte testat ut riktigt vad som jag tycker e helt överlägset, just nu har jag hemma

Viper-x
massacra
rage
raw
no-shotgun
full blown extreme
nano vapour

Kan direkt säga då att raw funkade inge vidare för mig, fick bättre hjälp av rage faktiskt. Viper-x och massacra har jag inte hunnit testa nog ännu. No shotgun och full blown extreme funkar MYCKET bra för mig, Nano vapour fick jag nå helt makalöst drag av men det var när jag var ute på riggen och där känns alla kosttillskott jag provat mysko av nån anledning haha. Beror troligtvis på att jag innan träning där ute vart vaken minst 14 timmar och jobbat 12 av dom som svetsare. Hur som helst så återkommer jag med en röst senare, ska testa dom ovanstående på max dos i nästkommande pass o se

Mycket bra initiativ denna omröstning, jag letade efter liknande som en galning då jag skulle köpa min första PWO
Most people are overtrained in sets and reps and undertrained in intensity. they're training to long and to often. Whatever you're currently doing. Cut the volume in half and raise your intensity level by 50 percent. Give your body plenty of time to recuperate. Then watch-it will grow!
-Dorian Yates

Vill du bygga volym så spelar hög eller låg reps roll! Beroende på vad sorts muskel fibrer du har i olika muskler.
http://www.muscleandstrength.com/art...le-fibers.html

PB RAW
Bänkpress: 175kg, 120kgx17 reps, 100kgx25 reps
Knäböj: 200kgx2
Knäböj i smith: 240kgx1, 200kgx8 reps
Marklyft: 220kg
RebelMRebel är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-07-15, 23:19   #22 (permalink)
Skilled Master

Gymvaruhusets avatar

Reg.datum: Oct 2007
Gymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really niceGymvaruhuset is just really nice
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av aliquis Visa inlägg
"Humanofort® - Natural embryonic peptide matrix designed to help the body increase testosterone production and decrease recovery time. Also contains naturally occurring IGF-1 and IGF-2 (insulin like growth factors 1 and 2) , FGF (fibroblast ), NGF (nerve growth), EGF (epidermal), and CTGF (connective tissue) growth factors."
Det är "fertilized chicken egg extract" enligt tillverkaren.
Svara med citat
Gammal 2009-07-16, 12:33   #23 (permalink)
Optimal Body Citizen

aliquiss avatar

Reg.datum: Nov 2007
aliquis is a splendid one to behold
aliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to behold
Standard

Oki, det var väl ett av de mindre läskiga embryona iofs. Även om jag tycker outvecklad kyckling låter läskigt det med.
Svara med citat
Gammal 2009-07-16, 12:46   #24 (permalink)
Senior Member

helosans avatar

Reg.datum: Dec 2007
Ålder: 41
helosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enoughhelosan will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till helosan
Standard

kp3 !!!! sakna jag på listan
helosan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-07-16, 13:02   #25 (permalink)
Senior Member

Patrik Cutlers avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 34
Patrik Cutler is on a distinguished roadPatrik Cutler is on a distinguished roadPatrik Cutler is on a distinguished roadPatrik Cutler is on a distinguished road
Standard

den bästa- FIERCE är inte med?
Patrik Cutler är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-07-16, 14:07   #26 (permalink)
Skilled Master

Maods avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 36
Maod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of lightMaod is a glorious beacon of light
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av helosan Visa inlägg
kp3 !!!! sakna jag på listan
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik Cutler Visa inlägg
den bästa- FIERCE är inte med?
Tyvärr fick jag stryka KP3 för att ge plats åt andra. 20 st alternativ är max och jag tog med Trück från Eiselt istället. SAN fick V12. Har uppfattat den som mer populär?
Svara med citat
Gammal 2009-07-16, 15:12   #27 (permalink)
Optimal Body Citizen

Hobbess avatar

Ålder: 44
Hobbes has much to be proud of
Hobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud ofHobbes has much to be proud of
Skicka ett meddelande via MSN till Hobbes
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maod Visa inlägg
Fick inte plats. Tänkte försöka hålla mig till en produkt per tillverkare så Rage fick representera Fairing. Tycker nog att KCG R2 verkar vara en sämre version av Rage X2?

Edit: Detta är iofs ingen tråd för att diskutera ingredienser i. Detta handlar bara om vilken produkt ni gillar bäst.
Aha, ja, jag förstod det, men min lista i fallande blir således!

KCG R2
Rage X2

"Life is not a journey to the grave with the intention to arrive safely in a pretty and well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming: Wow!! What a ride!"

Hoka-Hey - Live Strong Today It Might Be To Late Tomorrow
Hobbes är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-07-17, 02:12   #28 (permalink)
Senior Member

Peter Singer will become famous soon enoughPeter Singer will become famous soon enoughPeter Singer will become famous soon enoughPeter Singer will become famous soon enoughPeter Singer will become famous soon enoughPeter Singer will become famous soon enoughPeter Singer will become famous soon enough
Thumbs down

Körde en dos NO.shotgun idag. Fy faan vad äcklig den är. Water Melon var det. Smakade syntestiskt så det skriker. Utöver detta var jag illamående under hela passet, ville gå in och spy flera gånger samt att den gav mig nada. Detta var V3 av Shotgun. Funkar säkert jätte bra för andra men för mig är den inget att ha. Har en påse kvar som jag skall genomlida hade jag tänkt mig, sedan är det hejdå för Shotgun för mig.

Listan för mig är oförändrad:

VipX
Fullblown Extrem
Massacra( Första ver)

Senast redigerad av Peter Singer den 2009-07-17 klockan 02:14
Peter Singer är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-07-17, 09:59   #29 (permalink)
Senior Member

Gostavss avatar

Reg.datum: Oct 2008
Gostavs will become famous soon enoughGostavs will become famous soon enoughGostavs will become famous soon enoughGostavs will become famous soon enoughGostavs will become famous soon enoughGostavs will become famous soon enoughGostavs will become famous soon enoughGostavs will become famous soon enoughGostavs will become famous soon enoughGostavs will become famous soon enough
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Peter Singer Visa inlägg
Körde en dos NO.shotgun idag. Fy faan vad äcklig den är. Water Melon var det. Smakade syntestiskt så det skriker. Utöver detta var jag illamående under hela passet, ville gå in och spy flera gånger samt att den gav mig nada. Detta var V3 av Shotgun. Funkar säkert jätte bra för andra men för mig är den inget att ha. Har en påse kvar som jag skall genomlida hade jag tänkt mig, sedan är det hejdå för Shotgun för mig.

VipX
Fullblown Extrem
Massacra( Första ver)
Vad tråkigt att du tyckte så om Shotgun, jag tyckte min smakade toppen! Smaken är som baken, indeed Energin var inte lika som andra PWOs, men den gjorde det den skulle iaf för min del.
Själv tycker jag att Vip-X ger lagom fokus och energi. Men jag gillar när man är lite på gränsen till för mycket så då fick det bli Full Blown Extreme som första plats här! =) Rage klassar jag också bra högt. Listan blir:

Full Blown Extreme
Vip-X & Rage delad andra plats.
Svara med citat
Gammal 2009-07-18, 13:23   #30 (permalink)
Skilled Master

loveriuss avatar

Reg.datum: Sep 2007
loverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura about
Skicka ett meddelande via MSN till loverius
Wink

Citat:
Ursprungligen postat av Peter Singer Visa inlägg

VipX
Fullblown Extrem
Massacra( Första ver)

Håller fullständigt med om No shotgun!

loverius är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Tags
pre-workout, pwo

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet