Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om kost > Kosttillskott > Kosttillskott------Biverkningar
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Kosttillskott Alla diskussioner rörande kosttillskott.

Optimal Body Forum
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-12-17, 12:39   #1 (permalink)
Senior Member

RebelMRebels avatar

Reg.datum: Oct 2008
RebelMRebel is on a distinguished roadRebelMRebel is on a distinguished roadRebelMRebel is on a distinguished roadRebelMRebel is on a distinguished road
Standard Kosttillskott------Biverkningar

Jag har ätit jungel warfare nu i 2 veckor och jag undrar om det är någon av er som har haft sömn problem under tiden ni ätit det??????
RebelMRebel är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-12-17, 12:51   #2 (permalink)
Skilled Master

Phoenixs avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 27
Phoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura aboutPhoenix has a spectacular aura about
Skicka ett meddelande via MSN till Phoenix
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RebelMRebel Visa inlägg
Jag har ätit jungel warfare nu i 2 veckor och jag undrar om det är någon av er som har haft sömn problem under tiden ni ätit det??????
Engång när ja slarvade med att äta (frukost)ordentligt ihop med Jw så fick ja en enorm huvudvärk. Ville mest ligga still. Men annars var det lugnt.

Vi som hatar Chins

Min Journal- Vägen hem
Phoenix är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-17, 13:07   #3 (permalink)
Senior Member

Dusty_Roadss avatar

Reg.datum: Aug 2008
Dusty_Roads is on a distinguished roadDusty_Roads is on a distinguished roadDusty_Roads is on a distinguished road
Standard

Nej, jag märkte inget.

Du fick iaf nått tecken på att du käka´t.

Dr.Nick kommer inte gilla ännu en tråd om JW
Dusty_Roads är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-17, 14:51   #4 (permalink)
Tim
Member

Tims avatar

Reg.datum: Jan 2008
Tim is on a distinguished road
Standard

Aldrig hört någon nämna något om sömnsvårigheter i samband med JW...
Skulle de fortsätta så testa att köra på ALRs lean dream.
En vänn till mig kör på den, han tycker den funkar riktigt bra!!

lycka till!
Vinnare DC 05
Vinnare Fitness 5 08
Tim är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-17, 17:22   #5 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 29
Dr Nick is a splendid one to behold
Dr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to behold
Information
Standard

Det finns flera trådar om biverkningar och Jw,det finns en sökfunktion.
Detta hör också hemma i den allmänna kosttillskotts delen och inte under träningsprogram.

Eftersom du är två veckor in på Jw så måste du ju redan gjort din reserch?

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

Kontakta mig genom mail.
drnick@optimalbody.se

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är uppkopplad nu  
Svara med citat
Gammal 2008-12-17, 20:22   #6 (permalink)
Skilled Master

SWELABSs avatar

Reg.datum: Sep 2007
SWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the roughSWELABS is a jewel in the rough
Standard

Preparat som påverkar hormoner kan påverka sömnen också så det är troligt att JW kan vara inblandad. Med det sagt så är det ju även mycket annat som påverkar sömnen.
--------------------------
SWELABS är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-18, 00:01   #7 (permalink)
Administrator

BeatNecs avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 27
BeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to all
Standard

Vad jag vet så är det inte helt ovanligt att jw påverkar sömnen, då oftast pga att man kan bli varmare.

Det kan hjälpa att ta sista dosen lite tidigare om du i dagsläget tar den sent.
BeatNec är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-18, 00:16   #8 (permalink)
Senior Member

Reg.datum: Jan 2008
Peter Singer is on a distinguished roadPeter Singer is on a distinguished roadPeter Singer is on a distinguished roadPeter Singer is on a distinguished road
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av RebelMRebel Visa inlägg
Aldrig och jag är nog den som kört mest här på forumet på JW
och högdoserat.
Men det skador nog inte att du gör som BeatNec skrev. Ta sista dosen tidigare
och glöm inte isåfall att ta den med mat.
Du får inte glömma at vi reagerar olika. Och som nämns tidigare:
Att leka med ens egna hormoner(som JW gör) kan ge alla slags olika bieffekter. Du har troligtvis råkat ut för det här med sömnproblem.

Personligen tror jag inte det är JWs fel men jag kan ha fel. Så gör på det sättet jag och BeatNec skrev. Hjälper inte det får du se över hur ditt liv ser ut just nu. Många blir stressade inför jul och helgdagar och lider av sömnbrist och svårt sova i denna årstid.

Lycka till
Peter Singer
Svara med citat
Gammal 2008-12-18, 13:53   #9 (permalink)
Senior Member

RebelMRebels avatar

RebelMRebel is on a distinguished roadRebelMRebel is on a distinguished roadRebelMRebel is on a distinguished roadRebelMRebel is on a distinguished road
Standard

Jo jag läste runt en del om JW innan jag startade det, Jag tog ingen Tablett alls igår kväll då jag kom hem från riggen, jag glömde det helt enkelt för jag var trött efter att ha vart vaken och jobbat/rest i 26 timmar.
Jag slocknade iallafall kl 20 hemma och vaknade kl 12 nu idag.
Får se hur det blir ikväll då jag tagit tabletter igen.
Vad gäller stress så tror jag inte det existerar för mig, har fått lära mig det genom jobbet. Är helt enkelt ingen mening att bry sig i sånt du inte kan kontrollera bara prova göra sitt bästa

Posten var tänkt för alla typer av kosttillskott och inte enbart jw, därav stod inte jw med i rubriken.
RebelMRebel är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-12-18, 14:14   #10 (permalink)
Skilled Master

sweepmasters avatar

sweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura aboutsweepmaster has a spectacular aura about
Standard

Jag fick kvälls/nattsvettningar av min stack från Anabolic Xtreme. Drömde lite mer också.
sweepmaster är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta