|
| Gymvaruhuset Din leverantör av kosttillskott. |
 |
 |
2010-03-08, 19:41
|
#1 (permalink)
|
|
Member
Reg.datum: Oct 2008
|
Smartshake på köpet?
Henrik skulle det gå att byta ut Shaker pro 40 mot en smartshake istället, när man beställer för över 1000kr och får en pro 40 på köpet?
Smartshake bygger lite på samma koncept men verkar vara betydligt bättre..
|
|
|
2010-03-09, 19:32
|
#2 (permalink)
|
|
Junior Member
Reg.datum: Oct 2007
|
+1
|
|
|
2010-03-09, 20:35
|
#3 (permalink)
|
|
Forum Moderator
Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 29
|
Pröva och skriv i kommentarsfältet vid ett köp och se vad som händer  Den är förvånadsvärt billig den där shakern ändå må jag säga, trodde den skulle vara mycket dyrare
Extra "portionsbehållare" skulle ju nästan vara rätt smidigt att sälja för sig med, förutsatt att man kan skruva på av bara fan med flera såna
|
|
2010-03-09, 21:14
|
#4 (permalink)
|
|
Senior Member
Reg.datum: Nov 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe
förutsatt att man kan skruva på av bara fan med flera såna 
|
Hehe vore nice
|
|
|
2010-03-10, 00:31
|
#5 (permalink)
|
|
Senior Member
Reg.datum: Aug 2008
Ålder: 26
|
Pro 40 är inget annat en ren besvikelse. Och bara för en kul grej, ska jag göra recension där jag testar alla mina shakrar och jämföra om de är bra eller inte. Och om de kan stå emot sånna så kallade "allt-i-ett"-shakrar som ska vara "effektiva"... Shakrar som Pro 40.
|
|
|
2010-03-10, 04:59
|
#6 (permalink)
|
|
Optimal Body Citizen
Reg.datum: Nov 2007
|
Jag började också göra någon review av shakers en gång i tiden, vet inte riktigt vad som hände med den. Stannade väl på planneringsstadiet kanske ;D
Smartshake ser jag inte alls meningen med men alla är väl olika antar jag. Ofta jag skulle vilja gå runt och bära runt på en massa jävla extralådor under shakern när de inte används, eller ja, för den delen när de används? Och om man har tömt dem och inte vill ha dem påsatta och släpa runt dem skall man bara slänga ner dem i väskan utan lock och grejer då?
Jag har några runda små plastburkar som det har varit aromer i som duger utmärkt till allt vad aminosyror och pwo heter, skulle man vilja ha med större volymer typ maltodextrin eller protein finns det ju gott om mindre matburkar för det, bl.a. från IKEA, ännu mindre saker kan man ju droppa i en kryddburk eller så.
Visst, det blir en lös extraburk istället, men den har iaf lock och man slipper ha den fastsatt på shakern .. Och om ni inte skall gå runt och bära runt på er jättekonstruktion skall ni då ta med en extra vattenflaska istället? Vad är bättre med en vattenflaska + smartshake än en vanlig shaker + eaa-burk typ?
Nu har ju redan GVH bäst priser på allt det finns en FX-motsvarighet så det är ju svårt att säga "hellre bättre priser" men ja, min högst personliga åsikt är ju just den, att jag hellre ser lägre priser (det och fri frakt gynnar ju dock oftast fjuttbeställarna) eller paketerbjudanden (vilket gynnar den som faktiskt kan tänka sig att beställa lite mer för att butiken inte skall behöva behandla massa ordrar och slösa frakt o skit) än massa random bonusitems som trots allt måste betalas på något vis.
Nu är ju dock framförallt t-shirten men även en märkt vanlig shaker ett undantag eftersom de kan fungera som marknadsföring och ge fler framtida kunder, köp och vinst. Fast 20 shakers kanske inte gör jobbet mycket bättre än 2 =P
Olika människor antar jag =P
|
|
|
2010-03-10, 10:05
|
#7 (permalink)
|
|
Optimal Body Citizen
Ålder: 21
|
pro 40 var en besvikelse men smart shake är grym. Jag gillar att ha ehållarna unde shakern så slippe man ha läsa burkar. Och precis som tobbe så hade även jag velat ha extra brhållarne. Kan man ju portionera ut dagens proteinpulverintag på morgonen
|
beff
|
|
|
2010-03-10, 20:45
|
#8 (permalink)
|
|
Skilled Master
Reg.datum: Oct 2007
|
Det bör inte vara något problem att byta ut Shaker Pro mot Smart Shake om man skriver det i meddelanderutan men det är ingen garanti. Om det inte funkar skulle jag tro att det handlar mest om att lagret inte observerat meddelandet.
www.gymvaruhuset.com
|
|
|
2010-03-12, 07:24
|
#10 (permalink)
|
|
Junior Member
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe
Extra "portionsbehållare" skulle ju nästan vara rätt smidigt att sälja för sig med, förutsatt att man kan skruva på av bara fan med flera såna 
|
Enligt info från smartshake.com så ska det inte finans att köpa extra behållare. Vilket man kan tycka är en rätt underligt.
|
|
|
 |
| Ämnesverktyg |
|
|
| Visningsalternativ |
Linjär visning
|
Regler för att posta
|