Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Företagsforum > Gymvaruhuset > epost Printlife reklam
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Gymvaruhuset Din leverantör av kosttillskott.

Optimal Body Forum x=23
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-12-30, 11:01   #1 (permalink)
Member

wesafts avatar

Reg.datum: Jun 2008
wesaft is on a distinguished road
Skicka ett meddelande via ICQ till wesaft Skicka ett meddelande via AIM till wesaft Skicka ett meddelande via MSN till wesaft Skicka ett meddelande via Yahoo till wesaft Skicka ett meddelande via Skype™ till wesaft
Standard epost Printlife reklam

Hej!

Jag använde en unik epost när jag blev medlem, har fått reklam från printlife spammad till just den adressen sedan ett tag tillbaka.
Undrar bara om det är fler andra här som fått det?

Säljer ni ut erat epostregister till 3:e part? hittade inget om det i vilkoren.
wesaft är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-12-31, 19:32   #2 (permalink)
Skilled Master

Jockes avatar

Reg.datum: Oct 2007
Jocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura aboutJocke has a spectacular aura about
Standard

Här på OB eller på gymvaruhuset?
Jocke är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-02, 13:50   #3 (permalink)
Junior Member

Reg.datum: Feb 2009
Ålder: 38
jubal is on a distinguished road
Standard

Jag får med reklam från printlife.
Är dock regad både på OB o gymvaruhuset.
jubal är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-02, 13:53   #4 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 29
Dr Nick is a splendid one to behold
Dr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to behold
Information
Standard

OB lämnar givetvis inte ut email adresser till någon.
Vi skickar ut nyhetsbrev nån gång ibland bara..

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

Kontakta mig genom mail.
drnick@optimalbody.se

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-02, 15:05   #5 (permalink)
Member

wesafts avatar

Skicka ett meddelande via ICQ till wesaft Skicka ett meddelande via AIM till wesaft Skicka ett meddelande via MSN till wesaft Skicka ett meddelande via Yahoo till wesaft Skicka ett meddelande via Skype™ till wesaft
Standard

Jag var otydlig, syftade på gymvaruhuset. Ligger i rätt del, men borde varit tydligare.

Borde kanske tagit det separat med GV i epost, men tänkte mest om det var ett bredare problem för andra med.
Svara med citat
Gammal 2010-01-02, 21:49   #6 (permalink)
Skilled Master

Gymvaruhusets avatar

Gymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura about
Standard

Har hört det förut från någon kund men jag fick ingen användbar info från den kunden. Vi säljer definitivt inte vårt kundregister.... garanterat. Kundregistret är en av våra viktigaste tillgångar. Vi vill gärna få reda på hur/om någon kan ha fått tillgång till vårt register. Maila eller PM'a mig gärna med mer info om ni har något att bidra med. Vore i synnerhet intressant att veta om det är flera som fått reklam från printlife.

Lite intressant är att deras leverantör av websida är Incordia som även är vår leverantör men de har gjort kånken.
Gymvaruhuset är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-02, 21:58   #7 (permalink)
Senior Member

goatlandmuscles avatar

Reg.datum: May 2008
goatlandmuscle will become famous soon enoughgoatlandmuscle will become famous soon enoughgoatlandmuscle will become famous soon enoughgoatlandmuscle will become famous soon enoughgoatlandmuscle will become famous soon enoughgoatlandmuscle will become famous soon enough
Standard

Har också fått reklam från Printlife. Senaste jag fick var den 27:e dec.
goatlandmuscle är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-02, 22:05   #8 (permalink)
Skilled Master

Gymvaruhusets avatar

Gymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura aboutGymvaruhuset has a spectacular aura about
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av goatlandmuscle Visa inlägg
Har också fått reklam från Printlife. Senaste jag fick var den 27:e dec.
Tror fan att det är någon på Incordia som sålt registret. Fler som fått mail?
Gymvaruhuset är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-02, 22:07   #9 (permalink)
Senior Member

donis avatar

Reg.datum: Nov 2007
doni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of lightdoni is a glorious beacon of light
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gymvaruhuset Visa inlägg
Tror fan att det är någon på Incordia som sålt registret. Fler som fått mail?
PM

Jag tror på karma - jag kan vara elak mot folk och utgå ifrån att de förtjänar det.
doni är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2010-01-02, 22:22   #10 (permalink)
Member

wesafts avatar

Standard

Började redan 2009-01-26 för mig, eller kanske ännu tidigare, vet inte om jag har kvar alla mail, men trillat ner 20-30 st till under året.
Så det var kanske så långt tillbaka som ett år som det läcktes ut på något sätt. Tänkte först om jag haft något virus som samlar epostadresser, men ganska säker på att det inte var så, som den datornörd jag är

Glömde bort det, glömsk som jag är, började handla i en butik i stan i stället, men nu var jag sugen på att handla double pro från nätet igen Tog lite emot så ja gvar tvungen att kolla detta först, men jag förstår att ni inte gjort det med flit.

Svårt att bidra med någon mer hjälp, kopia på deras spam hjälper inte direkt.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta