Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Företagsforum > Gymvaruhuset > Eiselts symbol?
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Gymvaruhuset Din leverantör av kosttillskott.

Optimal Body Forum x=23
Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2008-07-21, 12:27   #11 (permalink)
Skilled Master

loveriuss avatar

Reg.datum: Sep 2007
loverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura aboutloverius has a spectacular aura about
Skicka ett meddelande via MSN till loverius
Exclamation olämpligt med sarkasm

Citat:
Ursprungligen postat av Polzki Visa inlägg
Du kanske saknar sinne för sarkasm?
Detta forum är ju mest lämpat för träning, kost etc.

Finns folk som kanske läser det här o tror det är sant.
Det är inte roligt för en företagare, i detta fall Eiselt att tro o läsa om att jag ogillar hans produkter.

Därför blir jag (vi båda??) mest förolämpad.

Men faktum är att om vi hade varit ett gäng kompisar här inne, eller hade detta varit ett privat forum, så hade jag haft öppnare sinne, men inte med okända på ett allmänt/öppet forum.

Som sagt Eiselt gör mycket bra produkter, som jag själv rekommenderat till många andra och kör själv. Jag köper själv många av Eiselts produkter och tycker han är en av Sveriges bästa producenter av bra tillskott!!!

loverius är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2008-07-21, 13:16   #12 (permalink)
Member

Polzkis avatar

Reg.datum: Dec 2007
Polzki is on a distinguished roadPolzki is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loverius Visa inlägg
Detta forum är ju mest lämpat för träning, kost etc.

Finns folk som kanske läser det här o tror det är sant.
Det är inte roligt för en företagare, i detta fall Eiselt att tro o läsa om att jag ogillar hans produkter.

Därför blir jag (vi båda??) mest förolämpad.

Men faktum är att om vi hade varit ett gäng kompisar här inne, eller hade detta varit ett privat forum, så hade jag haft öppnare sinne, men inte med okända på ett allmänt/öppet forum.

Som sagt Eiselt gör mycket bra produkter, som jag själv rekommenderat till många andra och kör själv. Jag köper själv många av Eiselts produkter och tycker han är en av Sveriges bästa producenter av bra tillskott!!!
Ok man. I'm just the messenger. Men du har nog rätt, likväl som att det var uppenbart för mig och många andra att kommentaren i fråga var sarkastisk, så finns det (uppenbarligen) människor som inte riktigt har samma sinne för sarkasm. Om det är en tröst för dig, så tippar jag på att Henrik hör till de förstnämnda.

Men som sagt, med hänsyn till er med helt eller delvis avsaknad av sarkasm, så bör man kanske tona ner på sarkasmen ett par hekto :P
Polzki är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2008-07-21, 13:37   #13 (permalink)
Optimal Body Citizen

aliquiss avatar

Reg.datum: Nov 2007
aliquis is a splendid one to behold
aliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to beholdaliquis is a splendid one to behold
Standard

Som sagt, det var ju en tolkning av meningen för att få det att gå ihop med ordvalet. Skitsamma =P
Svara med citat
Svara

Tags
eiselt, skytt, symbol

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta