Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om träning > Allmänt om träning > Träffas på Fitnessfestival 09, FF09!
Registrera FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Allmänt om träning Diskutera styrketräning, konditionsträning,sporter och all övrig träning och idrott.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-11-30, 23:19   #1 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 29
Tobbe is a name known to all
Tobbe is a name known to allTobbe is a name known to allTobbe is a name known to all
Information
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard Träffas på Fitnessfestival 09, FF09!

Tänkte se om intresset ökar ifall man gör en egen tråd för att umgås, hehe.

Jag vill mest se ifall folk är intresserade av en gathering, typ träna, käka, supa eller bara snacka skit i ett hörn.

"Vi" blir väl 10 pers verkar det som (inväntar en person ev just nu) bor i samma hydda. 6 av oss kommer vara i GBG runt 17 och sen är det tänkt att vi ska träna. Är det nåt ni vill haka på och göra? Tiden för de är väl runt en 18, 1830 men vi vet inte riktigt vart ännu! Efter det ska vi ut och käka och undrar då om ni vill haka på där istället eller också?

På lördagen är det lite mer öppet för förslag då vi inte är eniga ännu om hur vi ska lägga upp det. Vi i våran hydda eller de flesta av oss iaf kommer ta ett par starka jävlar på kvällen, efter att vi även då har varit ute och ätit. Är detta nåt ni vill delta i?

Har ni tips och råd på restaurang eller krog eller annan plats där vi kan inta alkoholen och maten så är det välkommet, även andra intressanta tips och förslag är välkomna.

Vad vill ni göra om ni vill göra nåt?

På lördagen så finns det möjlighet till träning samt ett seminarium för MMA-intresserade. Detta kan säkert vara intressant även för andra? Skriv och berätta era tankar angående FF09 och helgen i övrigt.

Stämmer inte listan så säg till eller om ni vill bli tillagda.
Intresserade fredag just nu:

Tobbe
David (Traidmill)
Johnny (JohnnyA)
Kristoffer
David
Johan

Intresserade lördag just nu:

Tobbe
David (Traidmill)
Johnny (JohnnyA)
Kristoffer
Patrik (Maod)
Patrik
Erik
Martin
David
Johan
Jonas (Dr Nick)
Kerim (BeatNec)

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Senast redigerad av Tobbe den 2009-12-01 klockan 10:23
Tobbe är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 06:48   #2 (permalink)
Administrator

BeatNecs avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 27
BeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to allBeatNec is a name known to all
Standard

Jag kommer förmodligen att dyka upp på FF under lördagen. Hade ju varit grymt att träna ihop på lördag eftermiddag och dela med oss av tekniktips osv

Btw tobbe du får fixa en poll så vi vet på ett ungefär hur många som dyker upp, eller ev. dyker upp.
Hade varit bra att veta hur många de blir om de ska styras upp något
BeatNec är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 07:37   #3 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Dr Nick is a splendid one to behold
Dr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to behold
Information
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BeatNec Visa inlägg
Jag kommer förmodligen att dyka upp på FF under lördagen. Hade ju varit grymt att träna ihop på lördag eftermiddag och dela med oss av tekniktips osv

Btw tobbe du får fixa en poll så vi vet på ett ungefär hur många som dyker upp, eller ev. dyker upp.
Jag med och jag är på!

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

Kontakta mig genom mail.
drnick@optimalbody.se

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 09:10   #4 (permalink)
Skilled Master

Maods avatar

Reg.datum: Jan 2008
Ålder: 28
Maod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the roughMaod is a jewel in the rough
Standard

Jag är på. Hoppas på lite grappling på GBGMMA.
Hänger ju med och käkar/dricker på lördagkväll också. Kanske svårt att bestämma ställe, bättre att träffas allihop på FF och bestämma var vi ska möta upp efteråt?

Föreningen Vetenskap och Folkbildning - http://www.vof.se/
Maod är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 10:18   #5 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Tobbe is a name known to allTobbe is a name known to allTobbe is a name known to all
Information
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BeatNec Visa inlägg

Behövs det? Intresset bör ju visas i den här tråden tycker man ju. Man kan ju inte bara röstao ch sen vara tyst utan det krävs ju att man säger sig vara intresserad, ev lämna ett nummer nånstanns också och då märker man ju hur många det blir

Det största är ju lördagen iaf med träning, käk och fest. De övriga dagarna gör ju inget om de blir mer spontana.

Det krävs ju bara ett telefonnummer ifrån "varje gruppering" så kan man få ihop gänget relativt fort

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 12:59   #6 (permalink)
Skilled Master

Machineheads avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 34
Machinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura about
Standard

Jag kommer nog att vara på plats både lördag och söndag.

vem ska man PM.a om sitt telenummer??

Är det någon speciell som fungerar som spindeln i nätet? (Tobbe?)

Mina recensioner:
Warrior Body Mass Caliper-Sequoia Fitness

Mitotropin-Gaspari Nutrition

Critical Mass

Jungle Warfare

Prime

Minirecension Cyperol/6 OXO

Quadrol

SCI-MX Diet Shake
My Countdown Counting down to: Deffen slutar om
38 days 1 hours 4 minutes
Machinehead är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 13:03   #7 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Information
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Machinehead Visa inlägg
Jag kommer nog att vara på plats både lördag och söndag.

vem ska man PM.a om sitt telenummer??

Är det någon speciell som fungerar som spindeln i nätet? (Tobbe?)
En mycket bra och berättigad fråga
För min del går det bra att ge mig ditt nummer. Dock så vill jag inte stå där sen och vara den som ska samla allas nummer och få allt att funka. Jag har redan tagit på mig mer än vad jag egentligen vill, hehe. Så blir nåt knas sen så skyll inte på mig!

Skicka ditt nummer nu, gärna även ditt namn "Maskinhuvud" ser inte bra ut i min telefon

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 13:18   #8 (permalink)
Skilled Master

Machineheads avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 34
Machinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura aboutMachinehead has a spectacular aura about
Standard

Lördagens program är ganska späckat!!
Poledance Fitness show!!!!!!!!!!!

Fitness Festivalen 09 > Program & Öppettider

Visste inte att Rich Gaspari skulle medverka men det ser ju ut så enligt programmet!!!!

Mina recensioner:
Warrior Body Mass Caliper-Sequoia Fitness

Mitotropin-Gaspari Nutrition

Critical Mass

Jungle Warfare

Prime

Minirecension Cyperol/6 OXO

Quadrol

SCI-MX Diet Shake
My Countdown Counting down to: Deffen slutar om
38 days 1 hours 4 minutes
Machinehead är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 18:22   #9 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Information
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Machinehead Visa inlägg
Lördagens program är ganska späckat!!
Poledance Fitness show!!!!!!!!!!!

Fitness Festivalen 09 > Program & Öppettider

Visste inte att Rich Gaspari skulle medverka men det ser ju ut så enligt programmet!!!!
Schemat ser ju helt klart fullspäckat ut. Frågan är om man ska träna INNAN allt intressant på FF sker och man ser "biffigare" ut eller om man ska träna EFTER allt intressant på FF sker och man ser "biffigare" ut på krogen..

Hm, tough choice.. :P

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-12-01, 19:11   #10 (permalink)
Forum Moderator

Tobbes avatar

Information
Standard

Vilka är det som är intresserade av att se Strongman? Det är ju EFTER ff stänger på lördagen och kan vara en viktig del i planeringen.

Tobbe är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta