Optimal Body Forum
  Register Home Contact

Optimal Body Forum > Allt om träning > Allmänt om träning > 2 veckor maximal förbränning.. ??
Registrera ShowCase FAQ Medlemslista Social Groups Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Allmänt om träning Diskutera styrketräning, konditionsträning,sporter och all övrig träning och idrott.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-11-09, 17:46   #1 (permalink)
Senior Member

Allendorrs avatar

Reg.datum: Mar 2009
Ålder: 20
Allendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura about
Skicka ett meddelande via MSN till Allendorr Skicka ett meddelande via Skype™ till Allendorr
Standard 2 veckor maximal förbränning.. ??

Tjenare alla.. Hur mycket fett kan man tappa på två veckor (typ)

Om man skulle spinningcykla 1 timme om dagen, och styrke träna 4 gånger i veckan.. Hålla kosten till kanske kyckling sallad och protein drinkar..

vad skulle hända med mulliga magen på två veckor?
Allendorr är inte uppkopplad  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usShare on FacebookPusha
Svara med citat
Gammal 2009-11-09, 21:20   #2 (permalink)
ISC
Senior Member

ISCs avatar

Reg.datum: Jul 2008
Ålder: 24
ISC will become famous soon enoughISC will become famous soon enoughISC will become famous soon enoughISC will become famous soon enoughISC will become famous soon enoughISC will become famous soon enoughISC will become famous soon enoughISC will become famous soon enough
Standard

Inte ett skit sannolikt, om mulliga magen inte är mycket mycket lite mullig även om det skulle gå säg 1kg fett på två veckor, alltså rent fett utan vatten, muskler och lagrade kolisar som också syns på vågen, så skulle det kilot tas från överallt på hela kroppen (alltså mycket lite från varje del) och kanske till och med i sista hand magen. Fan vilken lång mening det blev, men orka skriva om, poängen är densamma.
Svara med citat
Gammal 2009-11-09, 22:08   #3 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 29
Dr Nick is a splendid one to behold
Dr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to behold
Information
Standard

Jag testade detta för tre år sen:
Dr Nick´s vlc Diet Experiment

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

Kontakta mig genom mail.
drnick@optimalbody.se

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-09, 22:37   #4 (permalink)
(((
Optimal Body Addicted

(((s avatar

Reg.datum: Feb 2008
((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light((( is a glorious beacon of light
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Nick Visa inlägg
Så bulkig som jag redan börjar bli så kanske man måste ge sig själv en spark i röven med Dr.Nick's VLC-experiment nån gång efter nyår då vårdeffen börjar smyga sig på...

Recensioner:
Strength - Push Extreme
Fairing - AminoRush Orange
Fairing - Rage

"Start doing and believing in the stuff that works, and do it today and forever. You want science and studies? Fuck you. I've got scars and blood and vomit." Jim Wendler - 5/3/1

"Don't be retarded! Just finish what you started!!!" - Gorilla Biscuits
((( är uppkopplad nu  
Svara med citat
Gammal 2009-11-09, 22:54   #5 (permalink)
Senior Member

Allendorrs avatar

Reg.datum: Mar 2009
Ålder: 20
Allendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura aboutAllendorr has a spectacular aura about
Skicka ett meddelande via MSN till Allendorr Skicka ett meddelande via Skype™ till Allendorr
Standard

Citat:
Grymt bra!! läste allt.. fy va bra gjort av dig! Ja vill oxå testa!!

3,3 kg på 2 veckor de är ju talande siffror och 4,2 % kroppsfett är bra!

men hur skulle de bli för mig? du kom ju ur en Bulk.. ja kommer ju från en halft misslyckad deff.. tror inte jag har 20 % kroppsfett just nu.. men ja har ju kanske 5 kg att ta bort iallafall..

skulle du rekommendera mig att testa denna "extrem deffningen"?

Citat:
Citat från din länk
Kosttillskott jag kommer att använda:
Protec
Carbo fx
Esapro
Koffein tabletter
Amino fx
Havregryn
VPX Shotgun
Regeneration-x
Kreatin monohydrat
Multivitamin
omega-3
c-vitamin
Hur mycket kostar de för en två veckors förbrukning tror du?
Allendorr är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-10, 07:12   #6 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Dr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to beholdDr Nick is a splendid one to behold
Information
Standard

Ingen aning om vad det kostade men det var ju bara basic saker förutom preworkout och post workout produkterna som känns lite onödiga..eller iaf ej nödvändiga.
Testa du,jag låg ju inte SÅ extremt lågt i kalorier ändå..

Skicka ett pm.

Kontakta mig genom mail.
drnick@optimalbody.se

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal 2009-11-10, 07:39   #7 (permalink)
Optimal Body Citizen

aliquiss avatar

Reg.datum: Nov 2007
aliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to all
Information
Standard

Enligt en del 14*0.01*dinmängdkroppsfettikilo som bäst. Så tappa 14% av ditt kroppsfett, om det inte vore för att det minskar samtidigt så inte riktigt...
aliquis är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-13, 22:27   #8 (permalink)
Senior Member

martenks avatar

Reg.datum: Apr 2009
Ålder: 31
martenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via ICQ till martenk
Standard

Intressant läsning onekligen. Hade uppföljning idag på hälsokontrollen som jag hade i februari. Då vägde jag 77kg och hade 18% kroppsfett, nu vägde jag 85kg och hade ungefär samma procentuella mängd kroppsfett. Totalt ökat 8 kg varav ca 6 var muskler, 2 fett. Nu vill jag deffa ner mig till 10-12% och borde då väga 77-78 om jag får behålla musklerna vill säga. Tror ni VLC diet är rätta vägen att gå? Jag har ingen jättebrådska, tänkte att -½ kg i veckan är ett bra mål.
martenk är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-11-13, 22:35   #9 (permalink)
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Information
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martenk Visa inlägg
Intressant läsning onekligen. Hade uppföljning idag på hälsokontrollen som jag hade i februari. Då vägde jag 77kg och hade 18% kroppsfett, nu vägde jag 85kg och hade ungefär samma procentuella mängd kroppsfett. Totalt ökat 8 kg varav ca 6 var muskler, 2 fett. Nu vill jag deffa ner mig till 10-12% och borde då väga 77-78 om jag får behålla musklerna vill säga. Tror ni VLC diet är rätta vägen att gå? Jag har ingen jättebrådska, tänkte att -½ kg i veckan är ett bra mål.
Tror du gör bättre i att köra en mer traditionell deff och sikta på 0,5-1kg i veckan..
En vlc gör sig bäst om man har hög bf%,en bit över 20 iaf..

Skicka ett pm.

Kontakta mig genom mail.
drnick@optimalbody.se

Min träningsdagbok
Svara med citat
Gammal 2009-11-13, 22:50   #10 (permalink)
Senior Member

martenks avatar

Reg.datum: Apr 2009
Ålder: 31
martenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enoughmartenk will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via ICQ till martenk
Standard

Citat:
Tror du gör bättre i att köra en mer traditionell deff och sikta på 0,5-1kg i veckan..
En vlc gör sig bäst om man har hög bf%,en bit över 20 iaf..
Ok, då menar du enligt stickyn som finns postat på detta forum från King Grub? Jag tänkte satsa på typ 500 kcal i underskott om dagen ungefär. Undvika kolhydrater med högt glykemiskt index, fokus på proteiner och grönsaker. Givetvis tung styrketräning som vanlig fast jag slänger i lite cardio emellanåt. Låter det bra?
martenk är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta