Visa ett inlägg
Gammal 2008-03-11, 22:09   #8 (permalink)
Dozor
Skilled Master

Dozors avatar

Reg.datum: Feb 2008
Ålder: 35
Dozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enoughDozor will become famous soon enough
Skicka ett meddelande via MSN till Dozor
Standard

Så då ska vi ta och klargöra en del saker när det gäller försäljning tycker jag...
Det är helt ok att sälja preparat som privatperson så länge man håller sig inom lagens ramar vad gäller lagligheten.
En produkt eller vara som du köpt har du full ägande och brukanderätt på.
Det innbär kort sagt att du får göra vad du vill med den, äta den, ge bort den, sälja den eller kasta den i sjön (ni förstår vad jag menar).
Det scenario där vi kan börja disskutera eventuell olaglighet i själva försäljningen är när man köper in stora kvantiteter med syftet att sälja dem utan att betala skatt.
Ett exempel är att jag kan åka till Ikea och köpa en soffa för 5000 och sedan sälja den vidare till någon för samma rpis eller dyrare, vad jag gör med mina ägodelar är helt upp till mig.
Så, om någon är av en annan åsikt eller uppfattning är det välkommet att disskutera detta vidare.
WTF Pump'd
Super Snooze
Basic Cuts
Adrenaline
Brutal FX (Sponsrad av Gymvaruhuset)
Novedex XT

Divide et Impera
Dozor är inte uppkopplad   Svara med citat