Ämne: Rickard
Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-07, 18:49   #1914 (permalink)
Rickard
Skilled Master

Rickards avatar

Reg.datum: Jan 2009
Rickard has much to be proud of
Rickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud of
Standard Re: Rickard

Citat:
Ursprungligen postat av maweric Visa inlägg
Tidigare hade jag en lite tjockare tröja då jag frontböjde svalt i källaren. Blir ju supervarmt mitt i passet eller på gymmet!
En del kör ju med handduk, det kanske hjälper lite.

7/9

Push-press, bak nacke.
40?? 50/3 x3 60/3 70/3 80/3 x6

Knäböj bak.
70/3 x4 100/3 120 140 145/8 130/9
Lite lite tungt när hela kroppen hade träningsvärk. Men det gick.

Knäböj fram.
100/3 x3
Inte så bekvämt att ha stången rackad.

OAC träning.
Körde en per arm assisterad med gummiband i andra handen. Finns lite koordination att jobba på.

Plankan.
Sidoplankan x2.