Ämne: Rickard
Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-04, 09:01   #1412 (permalink)
Rickard
Skilled Master

Rickards avatar

Reg.datum: Jan 2009
Rickard has much to be proud of
Rickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud of
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ((( Visa inlägg
Ja, fin inställning till målen tycker jag och vettigt och sant!!!

håller även med om det med viktade pistoler, kul övning och nåt att jobba på för min del i alla fall!

jofan, kroppsvikten i press är grymt, har man den styrkan är man stark överallt... ännu mer så nästan med 50% KV i enhandspress (stående då och strikt såklart)

grymt me HSPU'sen för övrigt då!!!!!! kommer bli bra detta!!!
Ja, jag inser att jag satt lite väl höga mål vissa gånger och vet vad det gör. Det gör att man blir besviken.

Det är ju svårt att fuska upp något över huvudet för allt måste vara med hela vägen. Speciellt om man ska göra det med en hand.

Körde ett skönt pass igår:

Knäböj bak.
70/5 100/5 130/5 x2

KB-press.
32/5

Pull-ups.
3 20/5 12,5/5

Spinning 30 minuter. Hårt och svettigt, har blivit lite bättre här eller vad man ska säga för jag har fått höja maxpulsen en del.

Enhandspress.
22,5/8 x3

Sidolyft.
10/12

Bencurl.
67/10 x2 67/6 + dropp

Stretch.