Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-22, 06:51   #9 (permalink)
Henkan
Skilled Master

Henkans avatar

Reg.datum: Apr 2008
Ålder: 36
Henkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond repute
Henkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond reputeHenkan has a reputation beyond repute
Skicka ett meddelande via MSN till Henkan
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Danny Visa inlägg
Jag ser mig själv som storkonsument gällande Energidryck, 2 om dagen då jag har fri tillgång till en av dem, nedan har vi den smaskiga listan:

1, Red Bull
2, Magic (den gamle rackaren)
3, V (Energy Drink)
4, White Tiger
5, Dominator (Vit)

Red Bull är ju alltid Red Bull då dem dominerar marknaden så blir det lite som att dem satt orginalsmaken även om min första energidryck faktiskt var en Magic.

Om det är någon av er som sitter inne på några Magic (Ej sockerfri eller cinnamon) så är jag mycket villig att byta 1 för 3 Dominator Vit/Svart, max ett flak. Jag, Ermhhm.. Jobbet står för frakten
Gratis energidryck! Vilken lyx!

Magic finns väl o köpa i de flesta butiker? Eller tänker jag på nån annan?

Citat:
Ursprungligen postat av Optimal Body Chat
10/10/2011 20:01 <Piledahlaren> Daniel... Doni sa att du varit i findland och fått i rumpan.. vafan e det !?
Citat:
Ursprungligen postat av ((( Visa inlägg

MEH!!!! vad är de nu helt plötsligt för fel på ligga hemma å runka??? det gör ju jag???
Vi som hatar Chins

Min Journal- Vägen hem

Vi som ska skärpa oss!
Henkan är inte uppkopplad   Svara med citat