Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-10, 18:55   #121 (permalink)
Dr Nick
Ägare/Admin

Dr Nicks avatar

Reg.datum: Aug 2007
Ålder: 38
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Dr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant futureDr Nick has a brilliant future
Standard Dag 1.

Rygg:

Uppvärmning:
+böj utan vikter

Chins:
kv@10
kv@10
kv@8
kv@8

Tbar:
40kg@12
60kg@12
80kg@12
80kg@12
80kg@12
80kg@12

Övrigt.
Första passet på över tre veckor, har varit bortrest.Tanken var att inte träna alls idag men blev lite sugen att känna lite på det.
Kroppsvikten har gått ner men midjemåttet har ökat.
Dagens pass blev ett lugnt pass för att komma igång igen.
Provade den nya Shotgun 12 gauge, bättre pump än den vanliga shotgun men lite för mycket stim för mig men den kan nog vara en bättre preworkout än vanliga shotgun för mig, to be continued.
Nu är det dags att ta vid där jag slutade för tre veckor sen.

Frågor som rör användandet av forumet?
Skicka ett pm.

För snabbaste moderering och kontakt med mig angående allt som rör forumet,skicka ett pm.

Min träningsdagbok
Dr Nick är inte uppkopplad   Svara med citat