Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-28, 17:26   #45 (permalink)
eagle
Junior Member

Reg.datum: Jul 2008
eagle is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sabaton Visa inlägg
Testofen är ett standardiserat extrakt av bockhornsklöver (fenugreek). Det är enda skillnaden, att det är ett varumärke som garanterar en viss renhet, 50% fenusider tror jag det är. Hade varit intressant att se vad bockhornsklövern i BS Testo Booster ligger på för % av fenusider, men det kanske inte är något man ska stirra sig blind på ändå, det finns fler aktiva komponenter i bockhornsklöver än fenusider. Är det samma råvara som fanns i gamla Testo Boostern så funkar det iaf, det kan jag skriva under på.
Snabbt och bra svar. Hade varit intressant att i så fall veta renheten på det som finns i nya BS testo booster. Ställer därför frågan vidare till MM sport, vet ni hur hög andel fenusider ni har i er fenugreek?

Kanske högre andel fenusider än testofen till och med. Jag undrade lite efter att läst på några amerikanska brädor där de påstod det vara stor skillnad på testofen och fenugreek. Men det beror ju då säkert på vilken fenugreek det är och hur stor andel fenusider där är. Kanske lite som creapure när det gäller kreatin.
eagle är inte uppkopplad   Svara med citat