Ämne: Rickard
Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-11, 23:32   #21 (permalink)
Rickard
Skilled Master

Rickards avatar

Reg.datum: Jan 2009
Rickard has much to be proud of
Rickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud of
Standard

Crossfit

Cindy
AMRAP 20 min
5 pull-ups
10 push-ups
15 squats

13 rundor + 5 pull-ups + 8 push-ups.

Kommentarer:
Ingen elite fitness här inte.
Hade tänkt att köra böj, bänk och rodd idag men när jag stod hemma och ombytt så kunde jag inte hitta mitt gymkort. Efter att ha vänt upp och ner på hela lägenheten bestämde jag mig för att köra ett crossfitpass istället och valde ett utav dom få jag kan utantill, Cindy.

Ökade med en runda och lite mer sedan förra gången jag provade Cindy. Jag får ta och lägga tid på att lära mig att kippa i pull-upsen så har jag en hel del att hämta där. Push-upsen behövde jag bryta upp tidigt också så här finns också en hel del att hämta. Squatsen behövde jag inte bryta i någon runda, men kan nog öka hastigheten här.

Dagens käk:
Måltid 1: 6 ägg, en lök, 3 dl mjölk.
Måltid 2: 9 ägg, en lök, en rödbeta, 7 dl mjölk, 1 dl vassle.