Ämne: Rickard
Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-10, 21:50   #19 (permalink)
Rickard
Skilled Master

Rickards avatar

Reg.datum: Jan 2009
Rickard has much to be proud of
Rickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud of
Standard

2010-05-10 Löpning

Sträcka: 7,38km
Tid: 38:14.53
Snitthastighet: 11,6km/h
Snittpuls: 161bpm

Kommentarer: Började med att stretcha ut baksidan av benen för sedan ge mig ut på en lättare sväng för att se efter om knät ville vara med på lite distans och det var inget gnäll där.

MEEEN!11!11 Magen började bråka efter bara ett par kilometer, trots att jag inte ätit på omkring åtta timmar innan jag gav mig ut och sprang och inget kaffe innan heller så skulle den hålla på och bubbla och be om toalettbesök. OOOOOCH det sista så blev GPSen helt galen och påstod att knappt höll gångfart fast jag krigade på rätt bra.