Ämne: Rickard
Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-09, 19:49   #18 (permalink)
Rickard
Skilled Master

Rickards avatar

Reg.datum: Jan 2009
Rickard has much to be proud of
Rickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud of
Standard

Ingen direkt träning idag. Men lite trädgårdsarbete, träning att stå på händer och en promenad.

I trädgårds arbetet blev det lite kreativa lyft med trädkubbar och sopsäckar.

Fick till några riktig bra hand stands och har lärt mig att landa på fötterna när jag håller på att slå över.

Måste passa på att tipsa om en grymt god och matig sallad jag ätit under hela helgen. Rivna rödbetor som får några stänk med vitvinsvinäger blandas med lite ruccola och babyspenat och toppas med lite hackade nötter eller pumpakärnor. Den är great!

Och mina löparskor tvättades idag och blev som nya! Innan tvätten såg dom bra vissna ut och såg ut att vara redo för pensionering.