Ämne: Rickard
Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-08, 19:34   #17 (permalink)
Rickard
Skilled Master

Rickards avatar

Reg.datum: Jan 2009
Rickard has much to be proud of
Rickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud ofRickard has much to be proud of
Standard

Idag hade jag lurat min mor och syster till att ut och gå Linnémarschen, svängen på 21km.

Det var lite tveksamt om vi skulle gå för vädret verkade inte allt för lovande, med eventuellt regn. Men vi tog oss till starten för att se hur vädret verkade bli och när starten gick så verkade det som det kanske skulle klara sig från regn, men det fick man äta upp efter ett par kilometer. Då började det först regna lite lätt för att senare övergå i snöblandat regn, i maj! WTF!?!?!?!?!1111 Så får det inte lov att gå till. Gick och frös ungefär en mil tills vädret äntligen vände och det i alla fall blev uppehåll.

Utöver själva marschen så passade jag på att spurta upp för en del backar, och det var en del riktigt brutala backar, för att sedan springa ner och agera draghjälp åt morsan i en del backar.

Det var stor variation i hur folk valt att klä sig. Allt ifrån fullkittade vandrare med ryggsäckar, jeans och t-shirt, en kille i vita linnebyxor (bra val en regnig dag), en hel del i fullt löparkitt med stavar och även de som sprang runt.