Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-10, 04:59   #6 (permalink)
aliquis
Optimal Body Citizen

aliquiss avatar

Reg.datum: Nov 2007
aliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to allaliquis is a name known to all
Information
Standard

Jag började också göra någon review av shakers en gång i tiden, vet inte riktigt vad som hände med den. Stannade väl på planneringsstadiet kanske ;D

Smartshake ser jag inte alls meningen med men alla är väl olika antar jag. Ofta jag skulle vilja gå runt och bära runt på en massa jävla extralådor under shakern när de inte används, eller ja, för den delen när de används? Och om man har tömt dem och inte vill ha dem påsatta och släpa runt dem skall man bara slänga ner dem i väskan utan lock och grejer då?

Jag har några runda små plastburkar som det har varit aromer i som duger utmärkt till allt vad aminosyror och pwo heter, skulle man vilja ha med större volymer typ maltodextrin eller protein finns det ju gott om mindre matburkar för det, bl.a. från IKEA, ännu mindre saker kan man ju droppa i en kryddburk eller så.

Visst, det blir en lös extraburk istället, men den har iaf lock och man slipper ha den fastsatt på shakern .. Och om ni inte skall gå runt och bära runt på er jättekonstruktion skall ni då ta med en extra vattenflaska istället? Vad är bättre med en vattenflaska + smartshake än en vanlig shaker + eaa-burk typ?

Nu har ju redan GVH bäst priser på allt det finns en FX-motsvarighet så det är ju svårt att säga "hellre bättre priser" men ja, min högst personliga åsikt är ju just den, att jag hellre ser lägre priser (det och fri frakt gynnar ju dock oftast fjuttbeställarna) eller paketerbjudanden (vilket gynnar den som faktiskt kan tänka sig att beställa lite mer för att butiken inte skall behöva behandla massa ordrar och slösa frakt o skit) än massa random bonusitems som trots allt måste betalas på något vis.

Nu är ju dock framförallt t-shirten men även en märkt vanlig shaker ett undantag eftersom de kan fungera som marknadsföring och ge fler framtida kunder, köp och vinst. Fast 20 shakers kanske inte gör jobbet mycket bättre än 2 =P

Olika människor antar jag =P
aliquis är inte uppkopplad   Svara med citat