Ämne: Eaa fx
Visa ett inlägg
Gammal 2009-11-16, 22:33   #1 (permalink)
monsterbiceps
Member

Reg.datum: Nov 2008
monsterbiceps is on a distinguished roadmonsterbiceps is on a distinguished roadmonsterbiceps is on a distinguished roadmonsterbiceps is on a distinguished road
Standard Eaa fx

Jag hade turen att få en burk EAA FX av den nya versionen hemskickad så här kommer mina reflektioner.

Liknande produkter jag tidigare har jag testat är Esapro Citrus och Grape Tonic samt EAA FX av den gamla versionen samt BCAA FX naturell.

Löslighet 4/5
Det löser sig väldigt snabbt. Marginellt snabbare än äldre versionen känns det som. I den förra versionen fick jag ofta små klumpar med sötningsmedel i detta har inte hänt än. Återkommer när jag testat fler gånger om detta.

Smak 4,5/5
Den viktigaste egenskapen för många är hur det smakar. Brutal Berry är en smak som påminner om energidryck.
Jag är ganska härdad på denna punkt och gillar det mesta men det smakade mycket bra! I princip ingen smak alls av aminosyrorna och det känns som en lagomt stark och söt smak som man inte tröttnar på så snabbt. Körde en dos precis efter ett boxningspass då "spykänslan" från träningen satt kvar. Det var även då väldigt lättdrucket.
Min flickvän fick även hon testa och då jag kan dricka det mesta är hon tvärtom och ganska kräsen med smaken. Hon gillade den också och för första gången drack hon upp allt.

Pris 5/5
Den här burken var visserligen gratis men priset är väldigt bra annars.

Slutsats 4,5/5
Jag gillade den förra versioen mycket men denna är ännu bättre. Kommer helt klart bli köp av en ny burk då denna är slut. Jag återkommer med mera reflektioner när jag kört den en vecka och då ser jag om lösligheten fortfarande är bra.
monsterbiceps är inte uppkopplad   Svara med citat