Visa ett inlägg
Gammal 2009-05-11, 18:56   #122 (permalink)
Tobbe
Forum Moderator

Tobbes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 38
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Måndag 11 Maj Bröst Biceps
Duravol:
Dag 49
Träningspass 26

Bänkpress
90x15
90x15
92.5x11
92.5x10

Inc bänkpress
65x13
70x10
70x10

Inc smithbänk
70x8
70x10

Ligg. hantelflyes
21x12
21x12

Sitt. maskinflyes
11x10
11x10

Skivstångscurl
50x12
55x10
55x10

Ligg. kabelcurl i ö. trissa m. stång
75x11

Ligg. enarms kabelcurl i ö. trissa
35xen massa
35xen massa

Bamsecurl
30xen massa

Kommentar
Är väldigt nöjd med passet idag och speciellt bänkpressarna. De va hur lätta som helst idag ju! Kul när det går bra för en gångs skull. Bröstpasset i övrigt kändes mycket bra, fick bra tryck i brösten med och det är alltid skoj att få. Biceps finns inte mycket att säga. Jag sliter inte ihjäl mig där direkt men kanske bör sätta igång med det igen så nåt kanske händer. Jag utför de väldigt strikt så. Imorrn är det rygg och jag funderar faktiskt på att SKITA I MARKLYFT

Duravol
Glömde Duravol hemma så har inte intagit det med passet idag utan ska göra det snart med maten istället. Vetifan var huvet va när jag åkte iväg riktigt Kanske därför det gick så bra. Jag hade nämligen ett riktigt bra driv och fokus idag så det kändes skitbra

Övriga tillskott
Malto
EAA-XX
BS Whey
Eiselt Creapure

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad   Svara med citat