Visa ett inlägg
Gammal 2009-04-14, 18:17   #60 (permalink)
Tobbe
Forum Moderator

Tobbes avatar

Reg.datum: Sep 2007
Ålder: 38
Tobbe is a splendid one to behold
Tobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to beholdTobbe is a splendid one to behold
Skicka ett meddelande via MSN till Tobbe
Standard

Tisdag 14 April Lår Mage
Duravol:
Dag 23
Träningspass 7

Kommentar
Finns inte mycket att visa om passet då jag inte kör osm jag ska egentligen. Håller på att värmer upp inför nästa vecka men det är bra jävla tungt här ändå ska gudarna ha klart för sig, haha. Gjorde superdjupa böjar på 100kg, dock bara en serie på 8 8 7 7 men djupet va så att bröstet låg emot knäna i bottenläget och det är även ett stopp där nere innan jag går upp. Låren va som asplöv efter 4 set Jag körde lite fler övningar och bl.a FINNEN, det är en lurig jäkel måste jag säga men det tar bra. Tar man i för mycket så får man kramp, det är subopti troligen

Duravol
Idag intogs duravol tillsammans med min PWO med 3 kaps.

Övriga tillskott
Grönt Te
Carbosyn
EAA-X
BS Whey
Eiselt Creapure
Glycine
ALA

"It does not matter how slow you go, as long as you do not stop." - Confucius
"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Tobbe är inte uppkopplad   Svara med citat